کشک پاستوریزه و هموژنیزه

فروش اینترنتی کشک پاستوریزه و هموژنیزه دهکده نصر

  • کشک پاستوریزه و هموژنیزه دهکده خرم یکی از برند های مطرح ایران می باشند که با بالاترین کیفیت و ماندگاری توانسته اند جایگاه خوبی را بین تولید کنندگان کشک در ایران باز کنند و دارای هفت نمونه کشک در اندازه ها و طرح های گوناگون می باشد که هر کدام به نوبه ی خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را به سمت خود بکشاند.
    چنانچه شما هم علاقمند به مصرف کشک و بادمجان و آش رشته باشید با خرید یکی از کشک های مایع دهکده خرم از فروشگاه ها نزدیک محل خود قطعا برای خرید دوم و چند باره خود به این فروشگاه سر خواهید زد، کشک مایع در حال حاضر توسط کارخانه های تولید کشک پاستوریزه مایع در بسته بندی ها با وزن های مختلف فله و کیلویی گرمی و شیشه ای، پاکتی عرضه و روانه ی بازار می شود.

    کشک پاستوریزه و هموژنیزه

    کشک پاستوریزه دهکده نصر

    دهکده خرم با سابقه چندید سالی که دارد توانسته است جایگاه عالی را در تولید کشک پاستوریزه و هموژنیزه از آن خود کند کشک مایع دهکده خرم روزانه قالب بر ۱۰ تن بار برای عرضه به بازار وارد می کند که خوشبختانه در بحث صادرات نیز بسیار خوش درخشیده است.
    صاحب برند دهکده ی نصر در تلاش است تا بتواند بهترین محصول و با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید کند که نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود بکشاند و در این بین از رقبای خود پیشی بگیرد.
    کشک پاستوریزه ی دهکده نصر آشنا با ذائقه ی شماست که با یکبار مصرف پی به طعم فوق العاده ی آن خواهید برد، این محصول بسیار خوش عطر و غلیظ است که بسیاری از افراد بزرگ تا کوچک طرفدار پر و پا قرص آن می باشند.

     کشک پاستوریزه و هموژنیزه چیست؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که به دلیل اینکه کشک پاستوریزه و هموژنیزه یک منبع غذایی سرشار از کلسیم و پروتئین است به شدت در معرض جذب میکروب ها حتی میکروب های موجود در هوا می باشد به همین منظور باید که تحت شرایط ویژه تهیه شود.
    استفاده از روش پاستوریزه و هموژنیزه یک روش کامل عالی برای از بین بردن میکروب ها است که در این محصول به حساب می آید چرا که پاستوریزه کردن کشک به این معنا است که ماده غذایی کشک تا قبل رسیدن نقطه جوش حرارت می دهند که در این روش نیمی از میکروب ها کشته می شوند.
    در روش هموژنیزه هم چربی موجود در محصول لبنی پخش می شود و همین امر باعث ترشی آن می شود که برای ماندگاری و دسترس ناپذیری میکروب ها بسیار خب عمل می کند.

    کشک پاستوریزه و هموژنیزه

     انواع کشک مایع دهکده خرم

    در نمایندگی دهکده خرم انواع کشک مایع با حجم های متفاوت به فروش می رسد که با یک تماس و مشاوره در نوع انتخاب شما می توانید بهترین و ارزان ترین نمونه درخواستی خود را خریداری نمایید.
    انواع کشک پاستوریزه در ذیل مستقیما از درب کارخانه تولید و به دست مصرف کننده عرضه می شود:

    • کشک مایع پاکتی ۲۰۰ گرم
    • کشک مایع پاکتی ۳۵۰ گرم
    • کشک مایع پاکتی ۵۰۰ گرم
    • کشک مایع پاکتی ۱۰۰۰ گرم
    • کشک شیشه ای ۲۱۰ گرم
    • کشک شیشه ای ۶۶۰ گرم

    از دیگر برند هایی که در این سایت به فروش کشک مایع می پردازند می توان به کشک سائیده سنتی صالح ۱۲۹، کشک مایع قیطران اشاره نمود.

    خط تولید کشک مایع

    خط تولید کشک مایع از ترکیب بهترین کشک های خشک عشایری گوسفندی و کشک گاوی تهیه می شود، که استفاده از دستگاه های مکانیزه و بهداشتی، کشکی را تولید می کنند که مصرف آن برای تمامی انسان ها خواص محلی و اصیل را دارا هستند.
    در واقع این را باید دانست که تولید کشک مایع کارخان های باید با دستگاه های مکانیزه و مجهز بهداشتی صورت بگیرد، چرا که میکروب ها اکثر به سمت مواد غذایی هجوم می برند که بیشترین منابع غذایی را دارا هستند.

    کشک پاستوریزه و هموژنیزه

    فروش عمده کشک پاستوریزه و هموژنیزه کارخانه ای

    فروش عمده کشک پاستوریزه با برند دهکده خرم چه در بحث داخلی و چه بحث صادراتی در این سایت به صورت عمده و خرید از درب کارخانه صورت می گیرد، این در شرایطی است که در کمترین زمان ممکن با پشتیبانی دقیق گروه کشکینو تا تحویل کالا صورت می گیرد.
    خریداران می توانند پس از مشاوره و دریافت اطلاعات لازم در این زمینه از مشاورین این مرکز با اطمینان از شرایط خرید و ارسال بار سفارش خود را نهایی نمایند.
    فروش عمده کشک از سوی نمایندگی های فعال سطح شهر های مختلف صورت می گیرد که محصول را با همراه قیمت از کارخانه دریافت می کنند آن را به اقصی نقاط پخش می کنند.
    اگر به فکر تهیه ی عمده این محصول به صورت نامحدود و قیمت مناسب می باشید می توانید به کارخانه های آن ها مراجعه کنید و با یک تیر چند نشان بزنید و خرید خود را به صورت مستقیم و قیمت ارزان تهیه کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای