کشک جامد پاستوریزه

کشک جامد پاستوریزه با فروش عمده صادراتی

  • کشک جامد پاستوریزه چیست؟ این سوالی است که مشتریان خرید خانگی از ما می پرسند که کشک جامد پاستوریزه با کشک پاستوریزه چه فرقی دارد که برای پاسخ باید گفت که کشک جامد پاستوریزه به کشک کارخانه ای که با مجوز بهداشت تولید و عرضه بازار می گردند گفته می شود کشک جامد پاستوریزه به این دلیل که کاملا اصولی و با درصد خالصی ۱۰۰ تولید می شوند بسیار مورد استقبال برای بازار صادرات می باشند.کشک جامد پاستوریزه

     فروش کشک جامد خشک صادراتی

    فروش کشک جامد صادراتی برای استفاده های گوناگونی صورت می گیرد که دراینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

    کشک به دلیل دارا بودن کلسیم و پروتئین فراوان بسیار مفید برای بدن می باشد که در استخوان سازی،استحکام بافت پوست و عضله سازی بسیار مفید می باشد به همین خاطر از کشک برای تولید پودر کشک برای بدنساری و کرم مقوی برای پوست بهره برده می شود این نمونه کشک جامد پاستوریزه از نمونه های کشک خشک محلی بسیار غنی تر بوده و با اطمینان می توان این خرید را انجام دهید.

    فروش کشک جامد پاستوریزه

    برای فروش این نمونه کشک باید خرید عمده را از طریق این سایت به عهده داشت چرا که در خرید عمده قیمتها با میزان حجم بالای بار تخفیف خورد و هیمن مسئله باعث می شود که برای بنکداران و خریدارن صادراتی سود بیشتری در بر داشته باشد . کشک جامد پاستوریزه به این دلیل که حجم آن کوچک بوده ونوع بسته بندی عالی دارد بسیار مناسب و مورد تقاضا برای صادرات یم باشد چونکه بار گیری این نمونه کشک بسیار راحت و دست و پاگیر نمی باشد.

    برای خرید از این نمونه کشک جامد خشک می توانید با معتبر ترین شرکت بازرگانی در ارتباط باشید تا خرید بهتر و کاملتری راداشته باشید و به راحتی صادرات خود را انجام دهید.

     انواع کشک جامد پاستوریزهکشک جامد پاستوریزه

    در این مورد باید گفت در خصوص بار های صادراتی طی تحربه مجموعه کشکینو باید کشک به صورت بسته بندی و نه به صورت فله بارگیری شود و در این میان به دلیل اینکه کشک یک محصول غذایی سرشار از مواد معدنی و غذایی است باید نکات نگهداری آن به خبی رعایت شود به همین منظور کشک را باید از اکسیژن تهی نمود تا کشک کپک نزند برای این منظور تنها مکان مورد تائید در این خصوص کشکینو می باشد که با نظارت بهداشت توانسته کشک بسته بندی درجه یکی را ب بازار عرضه نماید که می توان به جرات گفت تنها کشک صادراتی ایران می باشد.

    1. کشک ۲۵۰گرم قیفی
    2. کشک ۵۰۰گرم قیفی
    3. کشک ۱۰۰ گرم قیفی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای