بهترین کشک پاستوریزه

بهترین کشک پاستوریزه و فروش انواع آن

  • بهترین کشک پاستوریزه به کشکینو تعلق دارد. این کشک ها دارای خاصیت فراوان و طعمی فوق العاده می باشند. کشک های پاستوریزه دیگر نیازی به ساییدن نداشته و از این رو مصرف آن بسیار راحت است.

    کشک های پاستوریزه خواص بسیار زیادی داشته که باعث شده از این محصول لبنی با ارزش در طب سنتی نیز استفاده شود. از جمله اصلی ترین خواص این کشک ها وجود مقادیر زیادی کلسیم در این محصول می باشد که مانع از پوکی استخوان ها شده و به شما در داشتن استخوان ها و دندان هایی محکم و مقاوم کمک می کند.

    کشک های پاستوریزه نقش زیادی بر سر سفره های ایرانی ایفا می کند که از جمله مهم ترین آن ها، استفاده از این کشک به عنوان تزیین آش، کشک بادمجان و … می باشد که باعث خوش طعم شدن این غذاها می شود. توصیه می شود پیش از خرید کشک از بازار حتما به تاریخ انقضای درج شده بر روی پاکت کشک توجه کنید تا از سالم بودن آن مطمیٔن شوید.

    برای نگهداری کشک های پاستوریزه بهتر است آن را پس از باز کردن پلمپ حتما در یخچال نگهداری کنید. البته توصیه می شود که پیش از باز کردن پلمپ نیز آن را در یخچال بگذارید. دقت داشته باشید که قاشقی که درون کشک قرار می دهید کاملا تمیز باشد تا باعث فساد کشک نشود.

    نحوه تهیه کشک پاستوریزه

    برای تهیه کشک پاستوریزه ابتدا شیر را نمونه برداری می کنند تا از سالم بودن شیر اطمینان حاصل نمایند. سپس توسط چربی گیر چربی های شیر گرفته می شود. بعد از انجام مراحل پاستوریزه کردن شیر، آن را در دمای مناسب تبدیل به ماست می کنند. در مرحله بعدی ماست فاقد چربی ترش را در نقطه جوش می جوشانند و آب آن را پس از سرد شدن می گیرند. بعد از اضافه کردن نمک آن را درون دیگ دوجداره استیل ریخته و در درجه ۶۵ درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت می جوشانند تا سالم سازی شود. بدین روش کشک پاستوریزه تهیه می شود که این کشک کاملا سالم بوده و دارای خواص بسیار زیادی می باشد.بهترین کشک پاستوریزه

    فروش بهترین کشک پاستوریزه مایع خالص صادراتی

    کشکینو یکی از بهترین مراکز تولید و فروش کشک پاستوریزه مایع خالص صادراتی در ایران می باشد. کشک های پاستوریزه صادراتی کشکینو دارای تمامی مجوزهای بهداشتی بوده و به صورتی کاملا بهداشتی تهیه می شود. این کشک را درون ظرف ریخته و در بسته بندی مناسب قرار می دهند تا کاملا بهداشتی و آماده فروش شود. این محصول در گرم های مختلف موجود بوده که اندازه آن بر روی ظرف درج شده است. این کشک ها از بهترین کشک پاستوریزه شمرده می شود که طرفداران زیادی در بازار دارد.

    این کشک از بهترین و مرغوب ترین شیر تهیه می شود و پیش از تبدسل آن به کشک در آزمایشگاه های مخصوص و تحت نظارت کارشناسان و متخصصین تست سلامت گرفته شده تا محصولی سالم تهیه شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای