کشک پذیرایی

فروش فوق العاده کشک پاستوریزه + کشک برای لاغری و افزایش کلسیم بدن

  • کشک پاستوریزه خشک نمونه ای از کشک های جدید کارخانه ای می باشد که در بسته بندی های صادراتی و در وزن های متفاوت وارد بازار می شود. این کشک ها مصرف تنقلاتی داشته و برای کودکان بسیار مناسب می باشند.

    خواص کشک پاستوریزه

    کشک از ماست با ماندگاری بالا تهیه می شود. در روش سنتی از ماست بدون چربی و یا دوغ باقی مانده پس از کره گیری آماده می گردد. کشک پاستوریزه هم مانند کشک سنتی تهیه می شود و در بسته بندی های کارخانه و با ارزش غذایی های مشخص و طبق نظارت بهداشت تهیه می شوند. کشک دارای خواصی می باشد؛ که برای پوکی استخوان،لاغری … مفید است.

    بیشتر بخوانید: کشک مایع

    کشک برای لاغری

    در کشک هیچ گونه مواد قندی یافت نمی شود. استفاده از آن در حین غذا و یا قبل از غذا باعث کاهش اشتها می شود. کشک بدلیل دارا بودن کلسیم و پروتئین مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند و از چاقی جلوگیری به عمل می آورد.

    کشک صادراتی

    کشک برای پوکی استخوان

    فسفر و کلسیم دو منبع مهم برای استخوانها محسوب می شوند که به وفور در شیر منیع اصلی کشک یافت می شوند. این مواد مغذی در کشک پاستوریزه به خوبی و به میزان مورد نیاز روزانه هر فرد در طول روز وجود دارد. بنابراین مصرف کشک به زنان باردار، کودکان، بزرگسالان و ورزشکاران به شدت توصیه می شود.

    کشک برای بدنسازی

    پروتئین موجود در کشک از عوامل مهم حفظ بافت عضله ها و تولید آنها می باشد. ورزشکاران در ورزش های سنگین، نیاز شدیدی به این منبع پروتئین دارند. در کنار وعده غذایی و یا میان وعده  می توانند از آجیل، تخم مرغ و کشک پاستوریزه استفاده نمایند.

     کشک برای مو

    در طب سنتی استفاده از کشک به درمان کچلی بسیار موثر بوده است. مصرف ضماد کشک و مالش آن برای درمان ریزش مو و پیشگیری از طاسی بسیار مفید است.

    بیشتر بخوانید: کشک صادراتی

    کشک برای شیر دهی

    در دوران بارداری و شیر دهی کلسیم بدن مادران بسیار پائین می باشد. لبنیات غنی شده از پتاسیم و پروتئین چنانچه به صورت روزانه ۵۰ گرم مصرف شود تمام منبع غذایی مادران شیر ده را حفظ می کند.

    کشک پاستوریزه

    انواع کشک پاستوریزه خشک

    برند های معتبری در این مجموعه در خصوص تولید کشک پاستوریزه فعالیت می کنند. همگی این تولید کنندگان کشک، دارای پروانه بهداشت و علامت سیب سلامت می باشند. کشک ملیع و خشک در طرح ها و اندازه های گوناگون کشک تولید و به دو شکل فله و گرمی روانه بازار می گردد.

    1. کشک فله خالص
    2. کشک فله پذیرایی
    3. کشک فله ۸۰% خالص
    4. کشک فله پذیرایی ۸۰% خالص
    5. کشک وکیوم ساده ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰ گرمی خالص
    6. کشک وکیوم پذیرایی ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی خالص
    7. کشک وکیوم ساده ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی ۸۰% خالص
    8. کشک وکیوم پذیرایی ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی ۸۰% خالص

    فروش عمده کشک پاستوریزه خشک

    در این مجموعه همواره انواع کشک های محلی، قره قروت عمده کارخانه ای و محلی همه روزه به صورت عمده به فروش می رسد. خرید از این مجموعه به صورت کلی بوده و فروش با قیمت عمده و به صورت خرید از درب کارخانه انجام می شود.

    بیشتر بخوانید: کشک ارزان

    چکیده متن:

    کشک به دو شکل خشک و مایع محلی و کارخانه ای تولید می گردد. کشک کارخانه ای سنتی، بهترین کشک از لحاظ کیفی و بهداشت و سلامت است. این نمونه محصول بدون دخالت دست و به شکل مکانیزه تولید می گردد.

    کشک منبع غنی کلسیم، پتاسیم، ویتامین و … است. خواص کشک به نسبت سایر مواد لبنی بالاتر می باشد. مصرف روزانه ۲ تا ۳ عدد کشک خشک، به درمان بسیاری ار امراً کمک می کند. رفع چاقی مفرط، ریزش مو، درد مفاصل و تقویت استخوان و کمک به عضله سازی و … برخی از فواید کشک است.

    کشک پاستوریزه خالص کارخانه ای در پاکت های وکیومی ویژه بازار داخلی و خارجی عرضه می گردد. وکیوم کشک در حفظ سلامت و افزایش صادرات کشک کمک بالایی می کند.

    کشک قیفی

    سوالان متداول:

    • این محصولات در چه حجمی عرضه می گردد؟

    کشک خالص ما از حجم ۳ کارتن عمده محاسبه شده و با قیمت ارزان تری نسبت به بازار عرضه می گردد.

    تبلیغات:

    آیا می دانید کشک مایع با کیفیت چگونه تولید می گردد؟

    آیا انواع قره قروت را می شناسید؟

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای