کشک پاستوریزه

فروش به روزترین کشک پاستوریزه پاکتی ۵۰۰گرم -دهکده نصر

  • کشک دهکده نصر با وزن ۵۰۰گرم  پاکتی این نمونه کشک در پاکت های محکم و ضخیم برای مدت زمان بالا تولید و بدون مواد نگهدارنده به بازار عرضه می شوند.

    کشک ۵۰۰گرمی برای مصارف خانواده های ۵ نفره و یا آش کشک مورد استفاده قرار می گیرد. کشک دهکده نصر به دلیل سابقه طولانی در ایران و کشورهای همسایه بسیار مورد تایید بوده و خوشبختانه بازار خبی را برای مشترین عمده خود باز نمئده است.

    فروش به روزترین  کشک پاستوریزه ۵۰۰گرم

    برای خریدارانی که قصد خرید عمده کشک ۵۰۰گرم دهکده نصر را دارند پیشنهاد می شود این محصول را از طریق این سایت  دنیال نمایند چرا که به صورت آنلاین و مستقیم خرید از درب کارخانه انجام می گیرد و قیمتها برای پخش و نمایندگی کاملا مشخص و واضح می باشد.

    فروش عمده محصولات دهکده نصر علاوه بر کشک۵۰۰گرم می تواند بازار متقاضیان شما رابیشتر نموده و خرید را برای شما افزایش دهد.پس همین حالامی توانید از تنوع بار این برند معتبر ایرانی  ازط ریق این مجموعه آشنا شده و خرید درب کارخانه ای خود را تجربه نمائید.کشک پاستوریزه

     قیمت عمده کشک پاکتی ۵۰۰گرم

    هر گاه صحبت از خرید می شود اولین سوال این است که قیمت چند؟

    در خصوص خرید عمده کشک پاستوریزه دهکده نصر چه ۵۰۰گرم و چه دیگر وزن ها به دلیل اینکه  قیمتها به روز اعلام می گردد چون بازار نوسان دارد در طول سال و همچنین به دلیل  اینکه حجم بارها متفاوت استو قیمت های عمده برای تناژهای بالا با قیمت برای مشتریان فروشگاهی متفاوت است نمی توان قیمت قطعی داد به همین منظور بهتر است برای به روز بودنن قیمت ها در دستان شما با مشاوره  فروش تماس بگیرید.

    کشک پاستوریزه

     یکی ار بهرتین پیشنهادات برای خریداران عمده برای کشک دهکده نصر

    خرید کشک دبه ای ۱ و ۲ کیلوی می باشد که به دلیل قیمت مناسب و مدت زمان نگهداری  مناسب نسبت به کشک پاکتی و شیشه ای یک پیشنهاد ویژه به شمار می آید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای