کشک پاستوریزه و هموژنیزه

فروش کشک پاستوریزه و هموژنیزه ۵۰۰گرم

  • کشک پاستوریزه و هموژنیزه مطبخ در اصفهان در طی چند سال اخیر به دلیل تنوع محصولی و کادر خلاق این مجموعه توانسته است جایگاه خبی در فروش در داخل و خارج از ایران داشته باشد.

    انواع کشک مایع به دلیل تنوع پاکتی و شیشه ای که در تولید داشته نیاز مخاطبین خرید عمده خود را فراهم نموده است که دیگر به پرس و جو برای خرید هر کدام را کم کرده و هر دو محصول را می توان از یکجا خرید نمود.کشک پاستوریزه و هموژنیزه

     کشک ۵۰۰ گرم شیشه ای

    این نمونه کشک به دلیل مصرف زیاددر ایران توسط برندهای زیادی تولید می شود کشک ۵۰۰گرم مطبخ نیز در اصفهان و در تهران بسیار درخشیده است  به دلیل نوع کیفیت و نوع بسته بندی که دارد باعث شده بازار صادرات آن نیز به راه بیفتد.

     مواد تشکیل دهنده کشک سنتی :

    هر ماده غذایی لبنی  که توسط بهداشت تهیه و تولید می شود دارای جدول ارزش غذایی می باشد که این امر برای کشک سنتی مطبخ نیز صدق میکند. که مواد تشکیل دهنده کشک مایع را نشان میدهد.

    • نمک : ۶ گرم
    • انرژی : ۲۳ کیلو کالری
    • چربی: ۹ گرم
    • قند: ۲/۱ گرم
    • اسیدهای چرب تذانس کمتر از ۱ گرمکشک پاستوریزه و هموژنیزه

    مدت زمان نگهداری کشک های شیشه ای از تاریخ تولید آنها دوسال می باشد درصورتی که درب شیشه باز نگردد.

     انواع وزن های موجود کشک :

    1. کشک پاکتی ۴۵۰گرم
    2. کشک پاکتی ۵ کیلویی
    3. کشک پاکتی ۱۰کیلویی
    4. کشک ۱ کیلویی
    5. کشک شیشه ای ۲۳۰ گرم
    6. کشک شیشه ای ۶۰۰گرم
    7. کشک لیوانی ۲۰۰گرمکشک پاستوریزه و هموژنیزه

    فروشگاه آنلاین کشک مطبخ

    چنانچه قصد خرید از این نمونه محصول خالص و شیک را برای مغازه و یا فروشگاه خود دارید می توانید از طریق این سایت با مدیریت فروش این مجموعه تماس گرفته و خرید خود را از درب کارخانه  به صورت عمده داشته باشید. این سایت به صورت آنلاین و مستقیم همه روزه و همه ساعته می تواند در دسترس شما باشد تا کشک خشک . انواع نمونه کشک ها و قره قروت های محلی و کارخانه ای را برای شما فراهم نماید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای