کشک مایع

قیمت به روز کشک مایع

  • کشک مایع یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی است. قیمت کشک تازه در سال ۱۴۰۰ هر چند ساعت در سایت به روز می شود و جهت خرید اینترنتی، می توان با مقایسه قیمت انواع آن ها، کشک مورد نظر خود را ازسایت هایی معتبر انتخاب و خرید کرد.

    کشک بسته بندی

    کشک ماده غذایی معجزه اسا

    کشک یک ماده غذایی معجزه آساست که با حجم کم خود، در بردارنده تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و نیاسین (ویتامین B3) است. میزان انرژی تولید شده با ۱۰۰ گرم کشک مایع حدود ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلوکالری است. که می ‌تواند به عنوان یکی از تامین کننده‌ های مناسب انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود.

    برخی از خواص و مزایای کشک مجموعه ما به شرح زیر می‌باشد:

    • مهم‌ ترین استفاده درمانی از کشک، پیشگیری از بروز یا پیشرفت بیماری پوکی استخوان است. میزان مناسب کلسیم و فسفر و نسبت این دو ماده مغذی در ترکیب کشک شرایط ایده‌آلی را برای استفاده بهینه از کشک مایع مصرفی در پیشگیری از پوکی استخوان به وجود آورده است.
    • کشک منبع خوب پروتئین و در عین حال دارای چربی پایین است. کشک سنتی دارای حداقل ۸% پروتئین مرغوب می باشد.
    • کشک با دارا بودن مقادیر فراوان اسیدهای آلی می تواند به عنوان یک ضد عفونی‌ کننده برای دستگاه هاضمه و همچنین روده کوچک و بزرگ عمل کند. این خوراکی علی رغم اینکه حجم کمی از معده را اشغال می‌ کند، سبب کاهش احساس گرسنگی در افراد می شود.
    • کشک یکی از فرآورده های شیر است و از خشک کردن ماست ترش یا چکیده تهیه می شود. این ماده غذایی اگر چه حجم کمی داشته اما تمام ویژگی های شیر را در بر دارد. کالری کشک در هر ۱۰۰ گرم ۳۷۸ کیلو کالری است
    • و ارزش غذایی آن بسیار بالا است و می‌تواند به عنوان یک میان‌وعده، انرژی مورد نظر شما را تامین کند. کشک مایع در کشورهای آسیایی بسیار پرطرفدار است و در شکل ها و انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود.
    • از کشک برای تهیه انواع غذاهای سنتی ایرانی مثل کشک بادمجان، آش رشته و کال جوش استفاده می‌شود. طبع کشک سرد و خشک است و استفاده بیش از حد آن برای سرد مزاجان توصیه نمی‌شود. از سیر و نعنا به عنوان مصلح این خوراکی استفاده می‌شود.

      کشک مایع پاستوریزه و خواص ان

    کشک مایع 450 گرمی

    کشک پاستوریزه یا همان کشک مایع، رطوبت و آب بیش‌تری در خود دارد و همچنین ترکیبات و مواد مغذی بیش‌تری نیز در خود جای داده است. کشک های مایع آلودگی های بیش‌تری را به خود جذب می‌کنند، به همین دلیل باید پاستوریزه شوند و در یک بازه زمانی مشخص مصرف شوند.

    خواص بارز کشک

    مصرف کشک مایع از گذشته تا به امروز بسیار پر طرفدار بوده است و افراد در طول تاریخ از آن استفاده کرده اند. از خواص کشک در طب سنتی بسیار گفته شده است و به همین دلیل نمی‌توان نقش آن را در سلامت بدن نادیده گرفت. در ادامه به مهم‌ترین فواید کشک می‌پردازیم.

    کشک و بدنسازی

    کشک علاوه بر کلسیم و ترکیبات موجود در خود، اسید آمینه های ضروری و پروتئین مورد نیاز بدن را دارد. یکی از مهم‌ترین مواد غذایی برای ورزشکاران، کشک مایع و خشک است. از خواص کشک برای بدنسازی می‌توان به حفظ و تولید بافت عضلات اشاره کرد. ورزشکاران برای پرورش اندام و تقویت ماهیچه ها و عضلات، از کشک در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند. هر چقدر ورزش ها سنگین تر باشند، نیاز بدن به پروتئین بیش‌تر می‌شود.

    فروشنده کشک مایع ارزان

    کشک مایع

    همانطور که می‌دانید برای کشک مایع برای بدن بسیار مفید بوده و خواص بسیار زیادی برای شما دارد. زیرا از خود خانواده لبنیات است و کمک فراوانی برای رشد و تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن ما میک ند فروشنده کشک سنتی سعی دارد محصولات را در بسته بندی های زیبا به بازار عرضه کند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای