کشک بسته بندی

صادرات عمده کشک مایع پاستوریزه

  • کشک جزئی از فراورده ها است که این محصول کاملا ایرانی بوده و در حال حاضر در کشور ما به دلیل استقبال زیاد مردم بسیار تولید می گردد این مجموعه انواع کشک مایع پاستوریزه را بدون واسطه عرضه و پخش می نماید شما می توانید بهترین محصولات را از ما بخواهید جهت اطلاع از قیمت ها همین حالا تماس بگیرید.

    کشک مایع 450 گرمی

    چند نوع کشک وجود دارد؟

    کشک مایع 450 گرمی

    با توجه به این که کشک یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی است، بنابراین محیط مناسبی برای رشد و ازدیاد میکروارگانیزم های مختلف است که اغلب سبب مسمومیت می شود بنابراین توجه به موارد ذیل ضروری است:

    •  از کشک های بسته بندی (پاستوریزه) شده که دارای برچسب و مجوز بهداشتی می باشند، استفاده کنید.
    •  کشک را در یخچال نگهداری نمایید و از فروشندگان هم بخواهید همین کار را در مغازه های خود انجام دهند.
    •  تا حد امکان از مصرف کشک مایع باز خودداری کنید و در صورت استفاده ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از مصرف آن را بجوشانید تا میکروارگانیزم های آن کاهش یابد.

    کشک دیگ چدنی یا خاکستری
    این کشک را با جوشاندن و تغلیظ دوغ در دیگ های چدنی با روشی مخصوص، به دست می آورند و به همین نام مشهور است. کشک خاکستری از غذاهای مردم خراسان جنوبی است. این کشک پر مایه و سیر کننده است برای استفاده غذایی، پس از خیساندن ماده خشک کشک در آب، مغز گردوی کوبیده را همراه آن می ساییم. هر چه مقدار مغز گردو و مدت زمان ساییدن بیشتر باشد، مایع به دست آمده خوش مزه تر است

    . مایع کشک ساییده را به روغن پیازی که به نعنای خشک معطر شده می افزاییم و پس از قدری جوش آمدن روی حرارت، اشکنه بسیار خوشمزه و مطبوعی به دست می آید. موارد مصرف این کشک مانند کشک سفید است، اگرچه به سبب رنگ تیره آن برای آرایش ظرف غذا یا اضافه کردن به آش و مانند آن مناسب نیست.

    ایا کشک میتواند جوانسازی به همراه داشته باشد؟

    کشک خشک بسته بندی

    امروز در این مطلب می خواهیم در مورد جوانسازی پوست با کشک صحبت کنیم همانطور که می دانید شما با داشتن این اطلاعات خرید درست و هوشمندانه ای را تجربه خواهید کرد پس همیشه با ما همراه باشید کشک جز محصولاتی است که طی چند سال گذشته توسط بهترین تولید کنندگان در حال تولید می باشد این محصول شگفت انگیز بسته بندی های مختلف و زیبا در حال پخش شدن میباشد اما سوال برخی از مردم این است که چگونه باعث جوانسازی می شود؟

    در پاسخ به این سوال باید بگوییم استفاده از کشک برای مراقبت از زیبایی و درخشندگی پوست از محبوبیت بالایی برخوردار است. مواد معدنی موجود در آن به پوست امکان می‌دهد که شفافیت و سلامت خود را حفظ کند. مواد مغذی موجود در کشک مانند ویتامین E، روی و سایر موارد مغذی موجود در آن برای پوست مفید هستند.

    به همین دلیل است که از کشک به عنوان یک روش خانگی برای مراقبت از پوست استفاده می‌شود و جایگزین مناسبی برای محصولات زیبایی آرایشی شیمیایی به شمار می‌رود. بعلاوه، قرار دادن کشک روی پوست صورت باعث صاف شدن پوست و درخشندگی و نرمی آن می‌شود.

    عرضه عمده انواع کشک پاستوریزه

    کشک مایع پاکتی

    مجموعه شرکت‌ های کشکینو از سال ۹۵ فعالیت خود را در ایران شروع کردند و همیشه سعی بر این داشته اند محصولاتی با کمترین قیمت را به مشتریان ارائه کنند زیرا رضایت تمامی مشتریان و مصرف کنندگان همیشه اهداف ما بوده  است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای