کشک ارزان

کشک قیفی | فروش و قیمت کشک

  • کشک قیفی ریز، از محصولات تولید شده در کارخانه ی کشک خالص کشکینو می باشد. این کشک با قیمت ارزانتری نسبت به کشک های مشابه درشت به فروش می رسد.

    با یک نگاه گذار به بازار کشک می توان فهمید انواع کشک در اندازه و قالب های مختلفی تولید می شود. همین امر نیز در قیمت انواع کشک کارخانه ای بی تاثیر نیست.

    کشک قیفی

    ترکیبات کشک قیفی ریز

    کشک قیفی ریز از نظر ترکیب با کشک های خالص دیگر تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن را می توان در ابعاد و قیمت آن ها پیدا کرد. در اصل هدف کارخانه ی تولدی این کشک ها، عرضه ی کشک نرم با کیفیت با قیمتی تعدیل شده است.

    در ترکیب کشک های خالص ما هیچ ماده افزودنی( حتی نمک) استفاده نمی شود. هر کیلو این کشک ها از ۱۳ کیلو ماست و از شیر تازه گاو به روش پاستوریزه تولید می شود.

    صادر کننده بزرگ کشک به اروپا

    بدیهی است که هر تولید کننده ای به دنبال بازار های خارجی برای شناساندن محصول خود به جهان می باشد. اما اصل صادرات به ویژه صادرات به کشور های اروپایی و آمریکا دارای شرایطی است که هر محصول(به خصوص خوراکی)، قادر به صادرات به این کشور ها نمی شود.

    انواع کشک

    کشک قیفی ریز و درشت کشکینو با رعایت این اصول تا حد بالایی، توانستند در کشور های اروپایی و آمریکا بازاری مناسب را برای خود پیدا کنند و درصدد آفزایش آن نیز می باشند.

    فروش عمده کشک قیفی ریز

    انواع قره قروت کشک نرم تولید شده در مجموعه ی ما از طریق این سایت با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد. شرط فروش با قیمت ارزان خرید عمده ی این محصولات می باشد.

    این فروش عمده برای بنکدار ها، مغازه دار ها و صادر کنندگان مناسب بوده است و برای یک خرید مطمئن کافی است تا با شناخت محصول و از یک نام معتبر دست به خرید این محصولات بزنند.

    کشک صادراتی

    خلاصه متن:

    کشک قیفی یکی از انواع کشک های پر فروش در بازار است. این کشک با ۴ طمع ساده، موسیر، سبزیجات و قره قروت وارد بازار شده است.

    کشک خشک و کشک نرم قیفی به دو صورت خالص و ناخالص تولید می گردد. کشک پذیرایی قیفی نیز توسط مجموعه ما تولید و راهی بازار شده است.

    سوالات شما:

    • قیمت انواع کشک را چگونه بدست آوریم؟

    قیمت کشک با توجه به میزان خلوص و نوع آن متفاوت است. برای داشتن قیمت روز کشک با مشاوران ما در تماس باشید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای