فروش کشک مایع

قیمت کشک مایع قیطران درجه یک

  • کشک مایع از فراورده های لبنی مقوی و انرژی‌‌ زا است که بیشتر در غرب کشورمان به طور انبوهی تولید می‌شود. قیمت کشک سنتی قیطران درجه یک در مجموعه ما بسیار مناسب و ارزان محاسبه‌ شده است.

    خریداران محترم می‌توانند این محصول را به‌ صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش و در هر کجای ایران دریافت نمایند. کشک قیطران از مرغوب‌‌‌ ترین کشک در کارخانه قیطران اصفهان می‌باشد. بسیار باکیفیت و مرغوب بوده است و شما برای استعلام قیمت می‌توانید با واحد فروش و پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید.

    کشک مایع

    بسته بندی کشک سنتی قیطران در بازار

    بهترین مارک کشک پاستوریزه

    بسته بندی کشک مایع درجه یک قیطران  در بازار، به‌ صورت کاملاً بهداشتی و استاندارد صورت‌ گرفته است این کشک در کارخانه ها  کاملاً بهداشتی ابتدا تمیز تولید شده و داخل پاکتهای ویا شیشه ویا دبه های پلاستیکی  مناسب قرار می‌گیرد شما می‌توانید کشک مایع  را در انواع بسته بندی‌ها با ابعاد مختلف تهیه و خریداری نمایید.این مجموعه علاوه‌ بر کشک  با کیفیت آن را در بسته‌‌بندی‌های بهداشتی و مناسبی نیز قرار داده تا از هرگونه آلودگی و میکروب به دور باشد.

    کشک یکی از خوراکی های  بسیار خوشمزه می‌باشد و اگر در شرایط مناسبی بسته‌بندی و نگهداری شود کلیه خواص خود را حفظ می‌نماید؛ کشک مایع قیطران در حال حاضر یکی از مرغوب‌ترین و شیرین‌ترین کشک های کارخانه قیطران  می‌باشد که در مجموعه معتبر ما به شکل مناسبی مورد بسته‌بندی قرارگرفته است. این مجموعه کشک های بسته بندی  را در شرایط کاملاً مناسبی انبار کرده و بعد از ثبت سفارش توسط سیستم حمل‌ونقل مناسب آن را به سراسر کشور ارسال و به فروش می‌رساند. کشک بسته بندی در بسته‌های ۵۰۰ گرمی، ۴۵۰ گرمی ، یک کیلویی، دو کیلویی و به طور فله‌ای موجود می‌باشد.

    خرید کشک مایع  بصورت پاکتی

    کشک مایع پاستوریزه

    در مجموعه ما، کشک مایع با کیفیت بالا و کاملا تازه با قیمت ارزان و مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد خرید کشک مایع قیطران به صورت پاکتی و کلی را دارید می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه نمایید؛ واحد فروش و پشتیبانی مجموعه معتبر ما خریداران محترم را در خصوص خرید کشک مایع تازه  قیطران و نحوه ثبت سفارش راهنمایی می‌نمایند و این مجموعه توانسته است با عرضه مستقیم کشک  قیمت این محصول را کاملاً رقابتی نماید.

    چراکه دست واسطه و دلال از این مبادلات حذف نموده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه ارائه کشک  باکیفیت تازه و کاملاً بهداشتی در بسته‌بندی‌های مناسب می‌باشد. این مجموعه توانسته است علاوه بر تأمین کشک  در بازارهای داخلی به فروش و صادرات کشک  صادراتی قیطران در بازارهای خارجی در خاورمیانه نیز بپردازد. امید است با حمایت از محصولات داخلی، این مجموعه بتواند در تولید و بسته‌بندی کشک بیش از پیش موفق عمل نماید و در این عرصه همچنان پیشتازباشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای