قیمت کشک اصفهان

قیمت کشک اصفهان مایع کیلویی

  • قیمت کشک اصفهان با توجه به میزام کیفیت محصول در بخش کشک های مایع پاستوریزه مشخص می شود که در سال ۹۹ با توجه به افزایش چند باره شیر به کیلویی ۱۲۰۰۰هزار تومان رسید. توجه داشته باشید این قیمت مربوط به کشک مایع پاستوریزه با مجوز بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشد.قیمت کشک اصفهان

     فروش کشک مایع اصفهان

    اصفهان را می توان به عنوان دومین استان تولید کشک مایع سنتی با سابقه ۴۰ساله به صورت تولید کشک مایع در کارخانه دانست چرا که هستند شهر ها و روستا هایی که با کشک مایع تولید می کنند اما نه به روش کارخانه ای و اصولی.

    به همین منظور باید گفت که کشک مایع اصفهان در کارخانه با این سابقه درخشان از بهترین کشک های مایع  ایران است که توانسته است دو برند قدرتمند صالح و قیطران را از آن خود نماید که هر دو برند به صورت سنتی، بدون مواد افزودنی کشک خشک سنتی سائیده را به کشک مایع سنتی تبدیل و روزانه استان اصفهان و شهر های اطراف این استان را پوشش بدهد.قیمت کشک اصفهان

    وزن های کشک مایع اصفهان

    در مورد این مسئله باید گفت که کشک اصفهان دارای وزن های متفاوتی هستند که بر اساس نیاز بازار موجب شده  تا مدیران به این نتیجه برسند که این نمونه وزن ها برای خرید به صرفه تر و رضایت مشتری هم از سمت دیگری این مهم را بیشتر ترغیب نموده که این وزن ها را روانه بازار نمایند.وزن این کشک ها شامل موارد زیر می باشد.

    1. کشک مایع ۴۵۰گرم
    2. کشک مایع ۹۰۰گرم
    3. کشک مایع ۵۰کیلویی
    4. کشک مایع ۱۰کیلویی

    موارد ۱و ۲ برای مصارف خانگی استفاده می شود و نیاز خانواده های ۴ تا ۹ نفره را برطرف می کنند و موارد ۳و ۴ بیشتر برای رستوران ها، مجالس و ادارات، شرکت های بزرگ و سازمان های که به پرسنل خود غذا می دهند مناسب می باشند.قیمت کشک اصفهان

    خریداران محترم چه در اصفهان و چه سراسر ایران چنانچه قصد خرید این محصول سنتی بهداشت با درجه خالصی ۱۰۰را داشته باشند می توانند با نماینگی این دو برند تماس گرفته و از طریق همین سایت و خرید عمده خود را برای مجموعه مورد نیاز خود عملی نمایند.

    قیمت کشک اصفهان با توجه به تاریخ روز اعلام می شود و همچنین تخفیف ها بر اساس میزان سفارش مشتریان صورت می گیرد که برای این منظور از مشاور فروش راهنمایی گرفته شود.

    یادداشت

    فروش به مجموعه های که به صورت منظم خرید می کنند باعث می شود که تخفیف بهتری را برای این مجموعه با سازمان این دو برند داشته باشند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای