کشک گرد نرم

قیمت روز بهترین کشک نرم اصل

  • همانطور که می‌دانید کشک به دو صورت صنعتی و سنتی در حال تولید می باشد لازم به ذکر است تمامی محصولاتی که از ما خریداری می‌کنید دارای مجوز بهداشتی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید در حال حاضر قیمت روز انواع کشک نرم اصل در حال تغییر میباشد و شما میتوانید در صورت اطلاع از قیمتهای روز با ما تماس بگیرید.

     

    کشک گرد نرم

    خواص فوق العاد انواع کشک

    خرید کشک مایع

    کشک یکی از محصولات تولیدی ایرانی است که از ماست بدون چربی یا دوغ باقی مانده پس از کره گیری تهیه می شود. کشک حاوی ۵۵ تا ۷۵ درصد پروتئین است. خواص غذایی کشک مثل شیر است و سرشار از مواد معدنی مثل کلسیم ، پروتئین ، چربی ، نیاسین یا ویتامین ب ۶ است که در تغییر طعم بعضی از غذاهای ایرانی مثل کشک بادمجان ، آش رشته ،کله جوش و … استفاده می شود.

    برای پر کردن سبد غذایی آشپزخانه تان با کشک ، کافی است از طریق فروشگاه عمده کشکینو نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید کشک حاوی مواد مغذی ارشمندی است که فواید زیادی برای سلامتی بدن دارند. این محصول سرشار از مواد معدنی ، انواع ویتامین ها و پروتئین می باشد . بعضی از خواص کشک به شرح زیر است:

    کشک باعث کاهش وزن و لاغری می شود، علت آن هم نداشتن قند است . کشک را قبل از غذا کمی مصرف نمایید تا از اشتهای زیاد جلوگیری نماید.
    کشک به افزایش انرژی کمک می کند. همچنین کشک به ورزشکاران با افزایش ماهیچه ها و عضله ها کمک می کند.
    ضماد کشک و آب کشکاب برای جلوگیری از ریزش مو و پیشگیری از طاسی مفید است. در طب سنتی این محصول برای درمان ریزش مو استفاده می شود.
    مخلوط کشک و آبلیمو برای ازبین بردن و جلوگیری از سوختگی آفتاب و لکه های قهوه ای پوست مفید است.
    به علت وجود پتاسیم و پروتئین بالا ، مصرف کشک در دوران بارداری و شیردهی بسیار مفید است.
    میزان مناسب کلسیم ، فسفر و ترکیب مناسب این دو در کشک از بروز پوکی استخوان جلوگیری می شود.

    مرکز ارائه انواع کشک نرم اصل

    فروش عمده کشک

    مجموعه شرکتهای کشکینو فعالیت خود را چند سال گذشته آغاز کردند و همیشه سعی بر این داشتند که محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه کنند قطعاً محصولات ما کمترین قیمت را خواهند داشت و شما می توانید آنها را با توجه به بودجه مورد نظر خود خریداری کنید و در صورت هر گونه سوال می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای