کشک مایع پاستوریزه

پخش عمده کشک مایع پاستوریزه قیطران

  • کشک ها جایگاه ویژه ای در سفره های ایرانی دارند. از این محصول غنی و مفید می توان به عنوان وعده غذایی کامل استفاده کرد و همچنین می توان از آن به عنوان طعم دهنده برای غذاهایی مانند انواع آش ها استفاده کرد.
    کشک های مایع پاستوریزه را می توان به دو روش تک و عمده خریداری نمود. پخش عمده کشک مایع پاستوریزه قیطران در فروشگاه کشکینو صورت می گیرد. این روش خرید کشک باعث کاهش قیمت این محصول خواهد شد.کشک مایع پاستوریزه

    قیطران یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع کشک ها بوده که بهترین و مرغوب ترین کشک ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. این برند مورد تایید وزارت بهداشت بوده و محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه می کنند. کشک ها فاقد چربی بوده و به همین دلیل یکی از بهترین و پرخاصیت ترین غذاهای رژیمی به شمار می رود.

    خرید کشک مایع پاستوریزه قیطرانکشک مایع پاستوریزه

    این کشک ها در حجم های و بسته بندی های مختلفی وارد بازار می شود که قیمت های آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. این محصول را می توان به صورت عمده خریداری کرد تا قیمت آن کمتر شود. جهت خرید و ثبت سفارش کشک های مایع پاستوریزه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

    نحوه تولید کشک مایع

    کشک های مایع تحت فرآیند حرارتی که به عنوان فرآیند پاستوریزاسیون شناخته می شود قرار گرفته و تمامی باکتری های آن از بین می رود به همین دلیل به این نوع کشک ها، کشک پاستوریزه می گویند. این فرآیند عمر این محصول را افزایش داده و کیفیت آن را بالا می برد.

    بهترین روش نگهداری کشک مایعکشک مایع پاستوریزه

    بهترین گزینه برای سالم ماندن کشک های مایع قرار دادن آن ها درون یخچال می باشد. این کشک ها ساییده بوده و آماده مصرف است و در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید باید از قاشق خشک و تمیز استفاده کنید زیرا رطوبت به سرعت می تواند موجب کپک زدن آن ها شود. همچنین این محصول را در مقابل نور خورشید قرار ندهید.

    فواید کشک مایع پاستوریزه قیطران

    • این کشک ها منبع خوبی از ویتامین دی بوده و کلسیم ها را به خود جذب می کند.
    • این محصول به جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری کرده و به همین دلیل بهترین گزینه برای افراد میانسال می باشد.
    • کشک ها محصولی مفید برای تامین پروتئین های مورد نیاز برای بدن می باشند.
    • همچنین این محصول برای خانم های باردار و شیرده بسیار مفید می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای