قیمت قره قروت گوسفندی

قیمت قره قروت گوسفندی و گاوی عمده محلی

  • قیمت قره قروت گوسفندی و گاوی با همدیگر تفاوت های دارند که دراینجا به آن اشاراتی خواهیم نمود.که این تفاوت قیمت به نوع شیر، میزان بار و همچنین نوع کیفیت محصول بر می گردد.قیمت قره قروت گوسفندی

    قره قروت محلی بهتر است یا کارخانه ای

    قره قروت ماده اصلی تهیه آن شیر می باشد که هم به صورت محلی و و هم به صورت قره قروت کارخانه  بهداز تهیه ماست و پنیر از شیر آب حاصل از ماست و پنیر که اضافه این دو محصول لبنی به حساب می آید تبدیل به قره قروت می شود.

    تا اینجا متوجه شدیم که فرآیند تولید قره قروت چه محلی و کارخانه ای یکسان می باشد.

    آنچه باعث تفاوت بین قره قروت محلی و کارخانه ای شده است بخش موارد افزودنی و نوع بسته بندی و همچنین میزان تولید است.

    هر دو قره قروت تولید شده را می توان موارد افزودنی به آن اضافه نمود در قره قروت محلی به آن آرد اضافه می شود ت قوام سریعتری به خود بگیرد و حجم محصول بیشتر شود  و در قره قروت کارخانه ای نیز با زدن اسید سیتریک به آن باعث ترشی بیشتر و خشک شدن سریعتر قره قروت می شوند.قیمت قره قروت گوسفندی

    لازم به توضیح است که همیشه به این دو محصول موارد افزودنی زده نمی شود و مکان ها و فروشگاه هایی هستند که محصول خالص از هر دو نمونه را به مشتری بدهند.

    مهمترین تفاوتی که در قره قروت های محلی و کارخانه ای است این مسئله است که قره قروت محلی به دلیل تولید با دست و نداشتن وزن ثابت و تولید کم از قیمت بالاتری برخوردارند.به نسبت قره قروت کارخانه ای.

     قیمت قره قروت گوسفندی و گاویقیمت قره قروت گوسفندی

    تا اینجا متوجه شدیم که قره قروت های محلی از قیمت بالاتری برخوردارند به دلایل مطالبی که در بالا به آن اشاره نموده بودیم.

    اما قیمت قره قروت گوسفندی با قیمت قره قروت گاوی هم تفاوت های باهم دارند و آن این است که قره قروت گوسفندی به این دلیل که فقط در طول یک سال یکبار تولید می شود از قیمت بالاتری برخوردارند و این  درشرایطی است که قره قروت گوسفندی  فقط به صورت محلی و ومحدود تولید می شود و قره قروت گاوی را در تمام سال می توان تولید و در بازار مشاهد ه نمود.

     کدام قره قروت بهتر است گاوی با گوسفندی

    در پاسخ باید گفت که قره قروت گوسفندی به نسبت قره قروت گاوی از ترشی بیشتری برخوردار است ولی قره قروت گاوی به تجربه مشخص شده که  برای روده و معده به همه گروه مزاج و شرایط جسمی انسان سازگارتر بوده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای