قیمت کشک پاستوریزه خرم

فروش کشک پاستوریزه دهکده خرم

  • فروش کشک پاستوریزه خرم همواره با توجه به نوسانات بازار کمی تغییر نموده است.این کارخانه خوشبختانه کشک مایع را صد درصد طبیعی تولید می کندو مصرف کنندگانی که کشک مایع طبیعی نیاز دارندباخیال راحت می تواننداین محصول را امتحان و در سبد همیشگی آشپزخانه خود قرار دهند. در ایران کشک دارای انواع گوناگونی است که کشک پاستوریزه یکی از این نمونه ها محسوب می شود.

    فروش کشک پاستوریزه خرم

    شرکت فرآوردهای لبنی دهکده خرم

    شرکت دهکده خرم از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در استان خراسان آغاز نمود. و طی دو دهه متوالی توانسته ۹۵% فروش کشک شرق ایران رابه خود اختصاص دهد.کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب محصولات این شرکت، توانسته جایگاه خبی را در بین رقبای خود داشته باشد.خوشبختانه در بخش صادرات توانسته به کشور آلمان ،کانادا و استرالیا در تولید کشک پاستوریزه قدم بزرگی را برداردکه همین نشان دهنده مرغوبیت و محبوبیت این کشک پاستوریزه می باشد.

    انواع برندهای کشک پاستوریزه خرم

    این کارخانه توانسته تا کنون با دستگاهای تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک محصول خود را با برندهای متنوع واردتولید کند که می توان به برندهای زیر اشاره کرد.

    • دهکده نصر
    • خورجین
    • آته نا
    • دهکده خرم     

    قیمت کشک پاستوریزه دهکده خرم

    لیست محصولات تولیدی این کارخانه

    1. شیشه ای: ۷۰۰گرم،۵۰۰گرم، ۲۵۰گرم

    2. پاکتی: ۱۰۰۰گرم، ۵۰۰گرم ،۲۰۰گرم

    کشک دهکده خرم

    قیمت کشک پاستوریزه دهکده خرم

     

     

    بازار عمده فروش کشک پاستوریزه کیلوئی

    یکی از بهترین راههای فروش کشک پاستوریزه به صورت کیلوئی است. عمده فروشی کشک در بازار خراسان شمالی و زنجان صورت می گیرد که کشک پاستوریزه در بازار تهران رکورد دار بوده است که امروزه رونق چندانی ندارد.و این امر به با گسترش فعالیتهای اینترنتی و کم کردم هزینه ها و زمان مورد استقبال مشتریان از این روش نوین می باشد.

    قیمت کشک پاستوریزه دهکده خرم

    نحوه خرید عمده کشک پاستوریزه:

    شما می توانید برای خرید این محصول به صورت مستقیم با واحد فروش ما ۰۹۱۳۶۹۲۳۹۰۵ تماس گرفته وخرید خود را تکمیل نمائید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای