کشک مایع پاستوریزه

بازارعرضه کشک مایع پاستوریزه ۴۵۰ گرم

  • کشک ها در دو نوع خشک و مایع به بازار عرضه می شود. کشک ها از جمله محصولات لبنی غنی و سرشار از پروتئین هستند که به عنوان وعده غذایی کامل و یا به عنوان طعم دهنده در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.
    امروزه مصرف کشک های مایع به دلیل راحتی رواج زیادی پیدا کرده است. این کشک ها به صورت پاستوریزه تهیه شده و از سلامت بالایی برخوردار هستند. در هنگام پاستوریزه کردن کشک ها تمامی میکروب های مضر برای بدن نابود شده و ماندگاری آن بیشتر می شود. کشک مایع پاستوریزه مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از این رو توصیه می شود که برای حفظ سلامتی بدن از این نوع کشک ها استفاده شود.کشک مایع پاستوریزه

    یادداشت

    کشک های مایع به کشک هایی اطلاق می شود که آب آن به صورت کامل گرفته نشده و خشک نباشند. این کشک ها مصرف را برای افراد راحت تر و سریع تر کرده و دیگر نیازی به ساییدن کشک ها نمی باشد. این کشک ها خواص بسیار زیادی داشته و مصرف بالایی در بین خانوارهای ایرانی دارد.

    فواید کشک مایع پاستوریزه

    • کلیسم موجود در کشک های مایع باعث سلامت استخوان ها می شود.
    • وجود مقدار زیاد پروتئین در کشک های مایع باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت بدن می شود.
    • جلوگیری از پوکی استخوان از جمله دیگر فواید کشک های مایع می باشد.کشک مایع پاستوریزه

    نگهداری کشک مایع پاستوریزه

    کشک های مایع با قرار گرفتن در جایی خنک همچون یخچال تا مدت ها سالم می مانند. توصیه می شود در هنگام استفاده از کشک های مایع از قاشق تمیز و خشک استفاده کنید تا بستری برای رشد باکتری ایجاد نشود. عمل حرارتی پاستوریزاسیون انجام شده بر روی کشک های مایع پاستوریزه باعث افزایش ماندگاری این محصول شده است.

    خرید کشک مایع پاستوریزهکشک مایع پاستوریزه

    کشک های مایع پاستوریزه در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند. بازار عرضه کشک مایع پاستوریزه امروزه رونق بسیاری پیدا کرده و افراد ترجیح می دهند به جای خرید کشک های خشک، کشک های مایع را خریداری کنند. از آن جا که رعایت بهداشت در هنگام تولید کشک ها اهمیت بالایی دارد توصیه می شود که کشک هایی با برند معتبر را خریداری نمایید.

    ویژگی کشک مایع پاستوریزه

    1. موجود در بسته بندی های ۴۵۰ گرمی
    2. استفاده آسان و سریع
    3. مورد تایید وزارت بهداشت
    4. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
    5. کاملا تمیز و بهداشتی
    6. ماندگاری بالا

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای