قیمت هر کیلو کشک خشک | قیمت هر کیلو کشک پاستوریزه پاکتی صالح

  • کشک یکی از محصولات کاملا ایرانی گرفته شده از ماست با ماندگاری زیاد می باشد . کشک در روش سنتی از ماست بدون چربی آماده می گردد. کشک خشک دارای ۵۵ تا ۷۵ درصدپروتئین می باشد.

    قیمت هر کیلو کشک خشک را می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی مطلع شد یا با مراجعه به فروشگاه های سطح شهر  و مراجعه به نمایندگی های و مراکز پخش و فروش این محصول از قیمت ها مطلع شد.

    کشک پاستوریزه صالح از نمونه کشک های است که از کشک محلی تهیه می شود که با توجه به غلظت کشک به میزان مشخصی به آن آب و کمی نمک اضافه می شود.

    قیمت هر کیلو کشک خشک | قیمت هر کیلو کشک پاستوریزه پاکتی صالح

    کشک پاستوریزه صالح

    کشک پاستوریزه صالح کشک صالح یکی از نمونه کشک های شرکت کشکینو است که به صورت مایع می باشد و سابقه ۴۰ساله در این زمینه دارد.کشک صالح از نوع کشک مایع است ک به صورت سنتی تهیه می شود  که، اقدام به تولید کشک سنتی در بسته بندی های ۴۵۰ گرمی،۹۰۰گرمی،۵ کیلویی و ۱۰کیلویی کرده است که به زودی محصول
    جدید خود را وارد بازار می کند. کشک صالح محصولات خود را به صورت  پاکتی و فله در قالب سنتی و پاستوریزه با پروانه بهداشتی و سیب سلامت به بازار عرضه می کند. این شرکت علاوه بر کشک مایع، کشک خشک کیلویی و نرم تولید می کند که دارای نمونه های متنوعی دراندازه، طعم و شکل می باشند.

    انواع کشک های پاستوریزه صالح

    انواع کشک های پاستوریزه صالحکشک های مایع صالح در انواع متفاوت وارد بازار می شود که دارای وزن و قیمت متفاوتی هستند. انواع کشک های پاستوریزه صالح:

    1. کشک مایع فله و دبه ای
    2. کشک ۴۵۰ گرمی پاکتی
    3. کشک۹۰۰ گرمی پاکتی
    4. کشک ۵ کیلویی پاکتی
    5. کشک ۱۰کیلویی پاکتی
    6. کشک ۴۵۰ گرمی کاسه ای

    انواع کشک های قالبی صالح

    انواع کشک های قالبی صالحکشک صالح را می توان به دو نمونه  کشک مایع و کشک قالبی خشک  تقسیم کرد. انواع آن عبارتند از:

    کشک نقلی

    کشک مثلثی

    کشک گرد

    کشک سکه ای

    کشک قیفی

    قیمت کشک خشک و نرم صالح

    کشک ها را در دو نمونه کشک خشک  و کشک نرم می توان تقسیم کرد.قیمت گذاری انواع کشک گوسفندی و گاوی متفاوت است . کشک گوسفندی به دلیل کمتر یافت شدن در سال دارای قیمت بالاتری نسبت به کشک گاوی است برای اطلاع از قیمت کشک خشک و نرم صالح می توان به سایت ها و نمایندگی های معتبر فروش  و فروشگاه های عرضه کننده این محصول مراجعه کرد.

    مرکز فروش با کیفیت ترین کشک خشک در ایران

     مرکز فروش با کیفیت ترین کشک خشک در ایراننمی توان یک مرکز را به عنوان مرکز فروش با کیفیت ترین کشک خشک در ایران معرفی کرد تعداد بسیاری نمایندگی فروش کشک خشک هستند که به صورت عمده این محصول را در اختیار شما قرار می دهند. مراکز متفاوتی در سطح کشور هستند که بهترین کشک خشک ایرانی را تولید می کنند و به دست مشتری می رسانند شرکت های مطرحی در این زمینه پیشرو هستند.کشک صالح یکی از برندهای عرضه کننده محصولات به طور مستقیم است .

    کاربرد های مختلف کشک خشک

    کاربرد های مختلف کشک خشک
    کشک به عنوان یک غذای مقوی گرسنگی را کاهش داده و حجم کمی از معده را اشغال می کند. از کشک به عنوان یک افزودنی به غذاهایی مانند آش
    رشته، آش جو، کشک بادمجان و حلیم بادمجان یا به عنوان ماده ی اولیه در کله جوش استفاده می شود.ب هترین مصرف  کشک خشک در مورد صادرات است اما کاربردهای مختلف کشک خشک:

    • فروش در مدارس و مراکز آموزشی
    • فروش در فروشگاه های بین راهی جاده ای
    • فروش در هایپر های کشور

    بهترین کشک خشک تولید شده در کشور

    بهترین کشک خشک تولید شده در کشوربهترین کشک خشک پاستوریزه از نمونه هایی منحصر به فرد ایران است که می توان جهت صادرات این محصول به راحتی اقدام کرد.برای پیدا کردن بهترین کشک خشک تولید شده در کشور با جست و جو در اینترنت به نمونه های مختلفی می رسیم اما باید بدانیم که بهترین کشک خشک شده کشکی است که خالص باشد و از دستگاه های مکانیزه و بهداشتی در خشک کردن استفاده شده باشد.

    • بیشتر بخوانید: کشک مایع

    کشک خشک پاستوریزه وکیوم شده ایران در اصفهان به این شیوه تهیه می شود که برای اولین بار این اتفاق افتاده است.و می توانید در کمترین زمان ممکن و بدون واسطه از فروشگاهای اینترنتی  خرید آنلاین کشک خشک را انجام دهید و این محصول را سفارش دهید.

    صادرات کشک خشک

    صادرات کشک خشکیکی از زمینه های سودآور فراهم شده در کشور،صادرات کشک خشک  ایرانی است.یکی از گزینه های مناسب برای صادرات تولید کشک ایرانی با کیفیت و قیمت ارزان می باشد.

    • بیشتر بخوانید: کشک پاستوریزه

    از آنجایی که ایران یکی ازتولیدکنندگان بزرگ کشک است و توانسته است بر اساس نیاز مشتری کشک را تولید و عرضه نماید. در بحث خرید کشک از ایران کشورهایی مثل عراق و پاکستان و سوریه که به دنبال کالاهای ارزان و متنوع هستند فرصت مناسبی را برای صادرکنندگان کشک فراهم آورده اند تا کشک خشک را صادر کنند و خوشبختانه توانسته ایم به این آرزو جامه عمل بپوشانیم

    قیمت هر کیلو کشک خشک

    قیمت هر کیلو کشک خشک به دلیل نوسانات بازار شاید سخت باشد که بتوان قیمت کشک خشک و انواع آن را به صورت یکپارچه بیان کرد. اضافه کردن آرد، نشاسته و مواد افزودنی در کیفیت کشک موثر است و بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

    قیمت نهایی کشک توسط تولیدی های گوناگون مواد غذایی تعیین می شود همچنین،
    تخفیفاتی نیز ممکن است توسط مراکز فروش یا نمایندگی های مختلف اعمال شود و
    قیمت تمام شده ی این محصول برای مشتری کاهش یابد.

    اینکه کشک در کدام منطقه تولید شده است و کشک گاو است یا کشک گوسفند نیز می تواند بر قیمت کشک تاثیر بگذارد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای