قره قروت فله

صادرات قره قروت کیلویی به صورت عمده + تصاویر

  • قره قروت کیلویی یکی از پر فروش ترین محصولات برای استفاده در تولیدات کارخانه ای است. از این محصول در تولید کشک و … استفاده می گردد.

    کیفیت بالای این محصول موجب شده تا برخی کشور ها نیز از آن در تولیدات خود استفاده کنند. ما توانسته ایم تا قره قروت خالص خود را در حجم بالایی صادر کنیم. از سویی دیگر برخی کشور ها با اخذ نمایندگی این قره قروت ها، این محصول ایرانی را وارد بازار کشور خود نموده اند.

    قره قروت کیلویی از جمله قره قروت هایی است که نه تنها برای مصارف خوراکی و شخصی به فروش می رسد بلکه جنبه ی تجاری تیز به خود گرفته است.

    قره قروت صادراتی

    کارخانه جات مصرفی قره قروت و کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی، قره قروت کیلویی را به صورت عمده و اینترنتی  تهیه می کنند و سپس در ترکیب سایر مواد یا در بسته بندی های کوچک تر راهی بازار می کنند.

    قره قروت کیلویی و مصارف تجاری آن را چگونه بشناسیم؟

    قره قروت را یک کالای ایرانی پر سود می توان قلمداد کرد. مصرف غذایی و دارویی آن را که کنار بگذاریم، از آن در تهیه ی بسیاری از خوراکی های کارخانه ای و کارخانه جات صنعتی استفاده می شود.

    قره قروت  کارخانه ای خالص تولید شده کشکینو از رنگرزی تا صادرات راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است. از قره قروت کیلویی تیره که به شمشی نیز شهرت دارد در چه تولیداتی استفاده می شود؟ 

    برای تثبیت رنگ قرمز قالی در رنگرزی ها، تولید لبنیات و نوعی بستنی(بستنی قره قروتی)، تهیه ی لواشک و کشک دورنگ و… استفاده می شود.

    قره قروت کیلویی

    کارگاه های بسته بندی نیز پس از خرید قره قروت شمشی از مجموعه ی ما آن را به ابعاد و طرح های گوناگون برش داده و با قیمتی چند برابری وارد بازار می کنند.

    صادرات قره قروت فله و گرمی، با برند درخواستی یکی از فعالیت های ما می باشد. کافی ست تا حجم، نوع وکیوم و برند را مشخص نمایید. انواع قره قروت صادراتی کشکینو با بسته بندی هایی به روز وارد بازار جهانی شده است.

    قره و ترکیبات مختلف آن در بازار کدامند؟

    ترکیبات مختلفی برای تولید قره قروت در کارخانه جات استفاده می شود که این تغییر ترکیب کیفیت و طمع های مختلفی را به همراه دارد. کشکینو انواع قره قروت خالص سنتی و قره قروت ناخالص درجه یک را تولید می کند.

    در تولید قره قروت خالص تنها از آب پنیر استفاده می شود و قره های ناخالص از ترکیب پودر آب پنیر، نمک، آب و اسید سیتریک تولید می شود.

    قره قروت کیلویی، قره قروت کیسه ای، قره قروت پذیرایی، قره قروت نوشابه ای و انواع قره قروت تخته ای نمونه هایی از قره قروت سنتی تولید شده ی کشکینو می باشند.

    قره قروت سفید سطلی، پذیرایی، ساشه، سسی، نوشابه ای، ظرفی، فراوری شده، لیوانی و سرنگی نیز تنها نمونه هایی از تولیدات ناخالص ما می باشند.

    قره قروت گرمی

    فروش عمده قره قروت کیلویی

    قره قروت کیلویی عموما به منظورعرضه به کارخانه جات و کارگاه ها(مصارف تولیدی) به صورت عمده به فروش می رسد. فروش عمده ی انواع کشک و قره ی مجموعه  ی ما با قیمتی ارزان موجب رونق فروش اینترنتی این محصولات شده است تا جایی که تولیدات ما با تناژ بالا راهی کشور های دیگر می شود.

    سوالات شما:

    • قره قروت تا چه اندازه ماندگاری دارد؟

    این محصولات به دلیل ترش بودن و خواص اسیدی، به طور متوسط تا ۲ سال قابل استفاده هستند.

    • شرایط اعطای نمایندگی را بیان کنید؟

    در پاسخ به این سوال شما، برای اخذ نمایندگی مشاوران ما راهنمای شما هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای