قیمت قره قروت

قیمت قره قروت تخته ای عمده چاشنی غذا

  • قیمت قره قروت تخته ای عمده نمونه قره قروت های کوچک خالصی هستند که به دلیل وزن ۱۸۰گرم و کوچک بودن بسیار مناسب برای غذاو مصرف شخصی هر خانوار می باشند این نمونه قره قروت ها در دو نمونه عسلی تیره در این فروشگاه آنلاین به صورت خرید عمده به فروش می روند.قیمت قره قروت

    قره قروت تخته ای عمده چاشنی غذا

    همان طور که در بالا به آن اشاره شد قره قروت تخته ای باورن ۲۵۰و ۱۴۵ گرم درکارخانه این سایت تولید شده و برای برای فروش به صورت غیر حضوری از درب کارخانه ارسال می شود. که قیمت انواع قره قروت را باید از میزان خرید و تکرار خریدهای بعدی محاسبه نمود.

    این قره قروت ها بدون مواد افزودنی و نگهدارند کاملا خالص تولید می شوند و مصرف این نمونه قره قروت بیشتر برای استفاده در غذا و همچنین تنقلاتی و روی کشک نرم می باشد.

    قیمت قره قروت عمده این نمونه محصول ترش بسته به حجم خرید مشتریان  دارد که به دلیل نوسانات بازار که شاهد آن هستیم بهتر است برای دریافت قیمت به روز از طریق مشاوره فروش مجموعه اطلاعات دقیق رادریافت نمائید.قیمت قره قروت

    و همچنین چنانچه قصد خرید این نمونه و دیگر نمونه قره قروت های بهداشتی را داشته باشید می توانید سولات و نمونه را طی تماس تلفنی از واحد فروش دریافت نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای