تولید کننده قره قروت

تولید کننده قره قروت عمده و فروش درب کارخانه ای

  • کشینو یکی از بزرگترین تولید کننده قره قروت در ایران است. قره قروت یکی از ترشیجات محبوب ایرانیان می باشد که با شنیدن نام آن نیز آب را از لب و لوچه افراد آویزان می کند. این محصول برای تمامی سنین مناسب بوده و جالب است که بدانید این محصول ترش مزه خواص بسیار زیادی دارد.تولید کننده قره قروت

     تولید قره قروت عمده

    قره قروت ها دارای رنگ ها و نرمی و سفتی متفاوتی است ولی باید بگوییم که در واقع همه آن ها به یک روش تهیه می شوند و تنها در روش گرما دهی، میزان حرارت دهی، آب تبخیر شده، میزان چربی، اسیدیته و ترشی و کیفیت مواد اولیه با هم متفاوت هستند.

    قره قروت ها دارای مقادیر زیادی کلسیم هستند که می توانند باعث سلامت استخوان های شما شوند و مصرف آن برای کودکان و سالمندان بسیار مفید است.

    این محصول باید در جای خشک و خنک نگهداری شود تا برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. میزان ماندگاری این محصول به غلظت آن بستگی دارد و هر چه سفت تر باشد، ماندگاری بیشتری نیز دارد.

    قره قروت یا به قولی قارا محصولی تولید شده از لبنیات است که طعمی ترش دارد. برای تهیه این محصول دوغ ترش را درون کیسه ریخته تا تمامی چربی های آن جدا شود و مابقی را جوشانده تا غلیظ گردد، سپس آب آن را به وسیله پارچه گرفته می شود و باقی مانده ها را به شکل بیضی یا استوانه درآورده و اجازه می دهند تا خشک شود که کشک نامیده می گردد. سپس کشک را با مقداری شیر جوشانده و از آن قره قروت تهیه می کنند.

    اسیدهای موجود در قره قروت باعث ضد عفونی شدن دستگاه گوارشی شده و مانع از رشد و تکثیر باکتری های مضر در بدن می شود و از این طریق به حفظ سلامتی بدن نیز کمک می کند.

    از قره قروت علاوه بر مصرف آن به عنوان یک خوراکی ترش خوشمزه، برای طعم بخشیدن به غذاهایی همچون آش و خورش مورد استفاده قرار می گیرد.

    بهترین تولید کننده قره قروت فلهتولید کننده قره قروت

    کشکینو بهترین تولید کننده قره قروت محلی فله در ایران می باشد. همان طور که می دانید قره قروت محصولی کاملا ایرانی بوده که به روش های سنتی از شیر تهیه می شود. برای تهیه این محصول ترش مزه زحمت زیادی کشیده می شود و از این رو قیمت آن نیز بیشتر است.

    در صورتی که قره قروت را به صورت فله ای خریداری کنید باعث کاهش هزینه های تمام شده این محصول می شود. در هنگام خرید این محصول به برند حک شده بر روی آن توجه نمایید تا از اصل بودن و کیفیت عالی آن مطمیٔن شوید.

    محصولات کشکینو دارای تاییدیه از سوی وزارت بهداشت بوده و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می گردد. این محصول با کیفیت را می توانید از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. این شرکت تولید کننده قره قروت تمام سعی خود را کرده تا با تولید محصولی خوب و با کیفیت باعث رضایت شما مشتریان عزیز شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای