خرید و فروش قره قروت

خرید و فروش قره قروت با فروش عمده

  • قره قروت از محصولاتی است که خرید و فروش آن در بازار با حاشیه سود خبی همراه می باشد.و این نمونه قره قروتها محلی را می توان از تولید کننده محلی خریداری نمائید. خرید مستقیم روشی است که بهترین قیمت ها ممکن را به همراه دارد.خرید و فروش قره قروت

    یکی از بهترین نمونه قره قروتهای محلی در استان اصفهان شهرستان سمیرم می باشد که قره قروت را با طرح های مختلف و رنگ های گوناگون همچون قهو های،سفید و شکلاتی به بازار عرضه می کنند. که هر کدام از این قره قروتهای محلی طعم و از نوع شیر مختلف می باشد.

    قره قروت محلی سفید

    قره قروت محلی سفید نمونه ای قره قروت می باشد که بیشتر از شیر گوسفند تهیه می شود که دارای طعمی ترش ملس بوده و به دلیل مصرف علوفه در فصل خاصی از سال برای دام و همچنین نوع تهیه قره قروت به این نام در امده است چرا که سفید رنگ می باشد.

    این محصول مشتریان خاصی دارد که همگی با خرید مستقیم عمده از سود بالایی برخوردار میشوند.خرید و فروش قره قروت

    قره قروت قهواه ای کارخانه ای

    نمونه دیگر از قره قروت که برای مصارف کارخانه ای و استفاده در کشک دورنگ به طریق صنعتی تهیه می شود این نمونه قره قروت در قالبهای سطلی تهیه می شود و کاملا بهداشتی می باشند دارای رنگ تیره و طعم ترشی هستند.

    سطل های این نمونه قره قروتهای۱ کیلویی و نیم کیلویی زده می شود علاوه بر این شاهد سطل های ۳ کیلویی هم در برخی موارد بوده ایم.خرید و فروش قره قروت

    قیمت قره قروت محلی و کارخانه ای

    قره قروت های محلی و کارخانه ای به دلیل استفاده از شیر دارای قیمتهای متفاوتی هستند که میانگین قیمت آنها از ۷۵۰۰ آغاز می شود و به ۲۰هزار تومان در هر کیلو ختم می شوند. این آمار مربوط به تابستان ۹۸ می باشد که طی نوسانات متغییر می باشد. شما می توانید برای اطمینان کامل از خرید خود قبل از خرید عمده مشاوره رایگان دریافت نمائید.خرید و فروش قره قروت

    خرید و فروش قره قروت عمده

    ایجاد یک موقعیت خب تجاری برای عرضه مستقیم انواع محصولات خانگی و کارخانه ای، شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند بهترین قیمت و بهترین نمونه ها را یکجا مشاهد نمایند.

    این سایت این امکان را فراهم نموده که از طریق راههای ارتباطی با این مجموعه بتوانید سفارش عمده خود را بدون واسطه و از درب کارخانه  انجام دهید و با اطمینان خاطر خرید خود را تکمیل نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای