بازار فروش عمده کشک دورنگ

  • کشک دورنگ می توان گفت از پرمصرف ترین نمونه کشک های ایران به حساب می آید.فروش عمده این محصول از دوطریق در این مجموعه انجام می شود به صورت اینترنتی و به صورت فروش مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد.

    کشک دورنگ

    مزایای استفاده از کشک دورنگ

    کشک دورنگ به دو دلیل در ایران از طرفداران بیشتر نسبت به کشک های دیگر کارخانه ای برخوردار است.

    • ترکیب کشک و قره قروت در کنار هم که هم زمان از یک محصول با دوصورت ملس و ترش خالص می توان استفاده کرد.
    • گرد بودن این محصول که باعث شده است به راحتی دردهان بچرخد و راحت تر هضم شود.کشک دورنگ

    نحوه تهیه کشک دورنگ

    کشک دورنگ به صورت کارخانه ای تهیه می شود چرا که تهیه و تولید این محصول در حجم بالابسیار سخت می باشد. استفاده از قره قروت که یک محصول ترش و چسبنده است باعث شده که به راحتی نتواند با کشک مخلوط شودو با یک فرمول خاص که توسط دستگاه انجام می شود بتوان این دومحصول را بهم چسباند.

    کشک بعد از انجام مراحل تهیه آن به صورت خمیر شده در مخزن مخروطی قرار می گیرد که این مخزن برای کشک دورنگ دو عدد می باشدکه به دستگاه اصلی اضافه می شود. مخزن دوم قره قروت با فرمول خاص داخل آن ریخته می شود که به صورت تیکه های کوچک از مخزن به صورت همزمان خارج می شوند و با یک فشار نسبی دستگاه به همدیگر چسبیده می شوند.

    کشک دورنگ

    آیا کشک دورنگ ناخالصی دارد

    در جواب این سوال باید گفت که بله .کشک دورنگ به دلیل اینکه به صورت کارخانه ای و در حجم بالا خریداری می شود به آن نشاسته زده می شود.به این دلیل که کشک خالص دارای قیمت بالایی می باشد. و در حجم وسیع نمی توان تولید شود.

    استفاده از نشاسته در حدود ۱۰ تا۲۵ درصد در کشک به بدن آسیبی نمیزند به خصوص اینکه مصرف این نمونه کشک در روز به صورت زیاد و مداوم نباشد.پس با خیال راحت اطلاعات خود را درمورد مزایای نشاسته تکمیل کرده و از مصرف کشک دورنگ لذت ببرید.

    کشک دورنگ

    انواع نمونه کشک کارخانه ای

    علاوه بر کشک دورنگ ,کارخانه داران دست به تولید نمونه کشک های دیگری زده اند که این خود نشان از اشتیاق مصرف کننده می باشد که تنوع و طرع باعث خرید بیشتر این محصول سنتی می شود.

    1. کشک دوسرپیچ
    2. کشک گرد
    3. کشک مشتی
    4. کشک رشته ای
    5. کشک سبزیجاتکشک دورنگ

    فروش عمده کشک دورنگ

    خرید این محصول در مجموعه بازرگانی کشکینو به صورت عمده از دو استان بزرگ تولید کننده این نمونه کشک یعنی اصفهان و مشهد صورت می گیرد . چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می توانید به واحد فروش این مجموعه اطلاع داده و بعد از مشاوره در خصوص نحوه خرد و ارسال بار می توانید انتخاب نمائیدکه از کدام استان اعلام شده خرید خود را به سرانجام برسانید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای