فروش قره قروت عمده پذیرایی در بازار قره قروت ایران

فروش قره قروت عمده پذیرایی در بازار قره قروت ایران

  • فروش قره قروت پذیرایی یکی از جدیدترین نمونه قره قروتهای است که به صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی صورت می گیرد.در بازار قره قروت ایران (کشکینو)می توانید این محصولات را با قیمت کارخانه و به صورت مستقیم خریداری کنیدفروش قره قروت عمده پذیرایی در بازار قره قروت ایران

    قره قروت عمده پذیرایی

    قره قروت پذیرایی از بهترین شیوه های تهیه قره قروت در بسته های کوچک شکلاتی می باشد که هر شخص به میزان مورد نیاز با مصرف یک عدد آن می تواند نشاط و سرزنده شود.

    این نمونه قره قروتها دارای دو طعم ساده و تمشکی می باشند که در بسته های ۷۰۰ گرمی بسته بندی شده اند.و در هر کارتن تعداد ۸ بسته وجود دارد که جمعا ۱۳۶۰ عدد در هر کارتن می باشد.

    فروش قره قروت عمده پذیرایی در بازار قره قروت ایران

     قیمت قره قروتهای پذیرایی (لقمه ای)

    قیمت این نمونه محصول در سال ۹۷ با وجود نوسانات قیمتی و گران شده لبنیات و شیر تغییر چندانی نکرده است هر کارتن ۱۳۶۰عددی به قیمت ۹۶۰۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. که خریداران می تواننده آن را با قیمت به صرفه تری به مشتریان خود ارائه نمایند.فروش قره قروت عمده پذیرایی در بازار قره قروت ایران

    بازار قره قروت ایران

    فروش این نمونه قره قروتها و دیگر نمونه قره قروتها با توجه به اندازه و حجم آنها در کارتن متغییر است .که این مجموعه تجاری توانسته است در سطح وسیعی انواع قره قروت بسته بندی و  فله را در خود جای دهد.

    متقاضیان علاوه بر خرید انواع کشک این مجموعه به راحتی قره قروت خود را براساس نیاز و مصرف مشتریان خود خریداری و به بازار ارائه نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای