قره قروت پذیرایی

مراجع فروش انواع قره قروت بسته بندی

  • قره قروت جز محصولاتی است که می تواند برای تمامی افراد مفید باشد این محصول فوق العاده در ایران توسط بهترین تولید کنندگان تولید و در حال حاضر عرضه می باشد شما می توانید این محصول را از مراجع فروش انواع قره قروت بسته بندی مانند مجموعه ما دریافت کنید.

    قره قروت نوشابه ای

    طرز تهبه انواع قره قروت

    قره قروت مایع نوشابه ای

    خوردن تنقلات و چاشنی های ترش مزه خیلی رواج دارد و تنوع این ترشی جاتها بسیار زیاد است و شامل انواع لواشک و ترشک و قره قروت و آلبالو خشکه و … می شود. در میان انواع این ترشی جاتها و هله هوله های ترش مزه و جذاب قره قروت از ترشی جات خوشمزه و مورد علاقه ما ایرانی ها در بین همه گروههای سنی می باشد که در مدلها و رنگهای مختلف روشن و تیره و به صورتهای مختلف نرم و سفت وجود دارد

    و امروزه به صورت آماده در سوپرمارکتها و برخی مغازه های تنقلات فروشی به صورت بازاری و آماده فروخته میشود در این مطلب طرز تهیه قره قروت خانگی را با آب ماست و نمک و آرد ذرت برایتان می نویسم تا آن را در منزل درست کرده و استفاده نمایید. توجه داشته باشید که می توان قره قروت را ا آب دوغ نیز درست کردکه تهیه آن تقریبا مشابه تهیه قره قروت با آب ماست است.

    ابتدا و برای شروع کار ۲ کیلو گرم آب ماست را داخل یک قابلمه می ریزیم و قابلمه را روی گاز می گذاریم و زیر گاز را روشن می کنیم. سپس منتظر می شویم تا آب ماست داخل قابلمه با درب باز برای مدت ۴۰ دقیقه خوب بجوشد و قل بخورد و در طول این مدت چندین دفعه آب ماست را هم می زنیم تا کناره های آن نسوزد.

    سپس ۳ قاشق غذاخوری  سرپر آرد ذرت را داخل آب ماست می ریزیم و آن را هم می زنیم تا کاملا با آب ماست قاطی شود و اگر احساس می کنید که اگر آرد ذرت در آب ماست که داغ است به طور مستقیم ریخته شود گلوله میشود و مواد ما یکدست نمی شود بهتر است آرد را داخل مقدار کمی آب سرد حل می کنیم تا یکدست شود و سپس آن را به آب ماست اضافه کنیم و هم بزنیم تا یکدست شود.

    سپس منتظر میشویم تا آب ماست بجوشد و غلیظ شود و در طول این مدت مدام آب ماست را هم می زنیم تا ته نگیرد و کاملا غلیظ شود. سپس مقداری نمک هم برای مزه دار شدن به قره قروت اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا با مواد ما قاطی شود.

    خرید مستقیم قره قروت بسته بندی

    قره قروت مایع

    همانطور که می‌دانید خریدهای اینترنتی بسیار زیاد شده‌اند و افراد زیادی سعی دارند این‌گونه خریدار انجام دهد ما به عنوان مجموعه عرضه کننده انواع قره قروت بسته بندی در ایران سعی داریم تمامی محصولات ما را به صورت مستقیم و عمده انجام دهیم تا مشتریان بتوانند با توجه به بودجه مورد نظرشان این محصول را در تناژهای بالا خریداری کنند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای