کشک دو سر پیچ

تولید کنندگان کشک رشته ای ساده عمده

  • همانطور که می‌دانید تولیدکنندگان ما طی چند سال گذشته سعی بر این داشته اند بهترین کشک رشته ای ساده را در اختیار مشتریان با بالاترین کیفیت قرار دهند این محصول توسط مجموعه ما با کمترین قیمت به فروش می رسد با توجه به اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

    کشک رشته ای قره قروتی

    کشک و کالری های ان

    میزان انرژی تولید شده با ۱۰۰ گرم کشک حدود ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلوکالری است که می تواند به عنوان یکی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود. کشک به علت داشتن اسیدهای آلی، ضدعفونی کننده دستگاه هاضمه(معده، روده کوچک و روده بزرگ) است.
    کشک به عنوان یک غذای نفاخ و هم آورنده و سفت کننده روده محسوب می شود به همین علت برای هضم راحت آن از نعنای خشک استفاده می شود.
    کشک برای کوکان کم وزن غذای مناسبی محسوب می شود.
    مصرف کشک برای بیماران دارای کلسترول بالا و همچنین فشارخون بالا توصیه نمی شود.

    • کشک به عنوان یک غذای مقوی گرسنگی را کاهش داده و حجم کمی از معده را اشغال می کند.
      کشک خشک می تواند به عنوان یک میان وعده پرانرژی مصرف شود که افراد چاق باید به این نکته توجه کنند.
      از کشک به عنوان یک افزودنی به غذا نیز استفاده می شود.
      کشک در بردارنده تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم ، چربی، نمک، پروتئین و بعضی از ویتامین های گروه ب است
    • بله کشک دارای کلسیم بالا و فسفر قابل ملاحظه ای است و به همین دلیل می تواند در پیشگیری از پوکی استخوان موثر باشد.
    • در کشک هیچ گونه مواد قندی وجود ندارد؛ بنابراین مصرف این ماده برای رژیم لاغری مفید است. استفاده از مقداری کشک قبل از غذا، موجب کاهش اشتها می شود و از آنجا که محتوای مواد سفید کلسیم دار آن نیرو بخش است و هیچ گونه مواد قندی در آن نیست، از اضافه وزن و چاقی مفرط جلوگیری می کند. در واقع کشک با دارابودن مقدار زیادی پروتئین به افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش احساس گرسنگی کمک می کند و از این طریق سبب کاهش وزن و تناسب اندام می شود. کلسیم تولید کورتیزول (هورمون استرس) را محدود می کند، همین امر باعث جلوگیری از افزایش وزن می شود.

      قیمت انواع کشک رشته ای

    کشک ارزان

    قیمت انواع کشک در حال حاضر یکسان نیست و در حال تغییر میباشد شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت های روز با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و در تمامی ساعات اداری پاسخگو سوالات شما خواهیم بود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای