کشک مایع 450 گرمی

فروش عمده کشک مایع به تورنتو

  • همانطور که می دانید قیمت کشک مایع و خشک دائماً در حال تغییر بوده و یکسان نیست. اما موردی که باید بیشتر از همه به آن توجه کنید این است که شما باید از مجموعه ای خرید کنید که فروش ها به صورت بدون واسطه باشد. کشکینو به عنوان یکی از بزرگترین توزیع‌ کنندگان کشک در ایران شناخته شده است.

    کشک مایع

     فواید عجیب این محصول لبنی

    فواید کشک برای ترمیم و پاکسازی پوست

    ماسک کشک، آبلیمو و عسل می‌تواند به از بین بردن سلول‌‌‌ های مرده پوست کمک کند و پوست را پاکسازی کند. می‌توانید ماهانه یک مرتبه از این ماسک را استفاده کنید.

    خواص کشک و جلوگیری از عفونت واژن

    کشک مایع و خشک برای خانم‌‌‌ ها خصوصا در درمان و پیشگیری از رشد عفونت‌‌‌ های مخمری واژینال بسیار موثر است. باکتری‌‌‌ های لاکتوباسیلوس موجود در کشک و ماست از رشد عفونت در بدن جلوگیری می‌ کند و با تولید پروکسید هیدروژن، عفونت‌‌‌ های مخمر‌‌ های واژن را از بین می‌برد.

    خواص کشک و پیشگیری از بروز پوکی استخوان

    کشک حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است که یکی از مهم‌ ترین مواد مورد نیاز برای پیشگیری از پوکی استخوان است. به این ترتیب یکی از مهم‌ ترین فواید کشک را پیشگیری و کاهش بروز پوکی استخوان محسوب کرد.

    خواص کشک برای حفظ سلامت جنین

    کشک مایع کم نمک مزایای دو برابر برای بدن دارد، همچنین برای بانوان باردار نیز بسیار مفید است. بانوان باردار می‌ توانند برای حفظ سلامت جنین خود از کشک در حجم و میزان نمک کم استفاده کنند. همچنین مصرف کشک به همراه بادمجان تا حدودی موجب دورماندن جنین از نقص‌‌‌ های حین تولد می‌شود.

    فواید کشک برای درمان شوره سر

    شوره سر زمانی که تولید سبوم (چربی) در پوست سر قابل کنترل نباشد، رخ می‌دهد. برای درمان این مشکل باید چربی‌‌ های اضافه پوست سر را از بین ببرید. کشک برای در مان شوره سر مانند یک معجزه گر عمل  می کند. به این منظور کشک را با مقدار کمی پودر فلفل سیاه ترکیب کرده و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست سر خود قرار دهید. این کار را به مدت ۲ بار در هفته انجام دهید تا نتایج موثری حاصل شود.

    کاهش فشار خون با کشک محلی

    نتایج حاصل از تحقیقات در رابطه با فشار خون بالا که توسط انجمن قلب آمریکا (AHA) انجام شده است، نشان می‌ دهد، افرادی که از ماست و کشک مایع یا خشک بدون چربی استفاده می‌ کنند، ۳۱ درصد کمتر از سایر افراد دچار فشار خون بالا می‌شوند. مواد مغذی پتاسیم، منیزم و پروتئین‌‌ های مخصوص موجود در ماست و کشک محلی به به کاهش فشار خون بالا و تقویت قلب سالم کمک می‌ کنند.

    کشک مایع و ویژگی های آن

    کشک مایع

    خواص کشک محلی و افزایش سیستم ایمنی بدن

    باکتری‌‌ های فعالی که در کشک وجود دارد با میکروب های بیماری‌ زا مبارزه کرده و از دستگاه گوارش در برابر میکروبها محافظت می‌کند. طبق تحقیقات، محققان دانشگاه وین در اتریش نشان می‌ دهد، اگر ۷ اونس ماست (۲۰۰ گرم) مصرف شود به اندازه قرص‌‌ های تقویت سیستم ایمنی بدن مفید خواهد بود. افرادی که از بیماری‌‌ هایی نظیر آکنه رنج می‌برند، می‌توانند از کشک که به ترشح فعال روده که منجر به سلامت پوست می‌شود، استفاده کنند.

    کاهش احساس گرسنگی با کشک محلی

    کشک مایع سنتی حاوی میزان قابل توجهی کلسیم و پروتئین است. بدین وسیله افراد می‌ توانند به جای استفاده از تنقلات، خوراکی‌‌ های مضر و غیر مغذی از این خوراکی خوش طعم و مفید استفاده کنند. کشک علاوه بر اینکه فضای زیادی از معده را اشغال می‌ کند باعث احساس سیری و کاهش حس گرسنگی می‌شود.

    فروشنده کشک مایع ارزان

    در تلاش هستیم تا بهترین کشک و قره قروت کارخانه ای را به مشتریان عرضه کنیم. مشاوران ما به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند. برای این امر کافی است، با تماس، پذر کردن فرم و یا ازطریق واتساپ با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای