مراکز توزیع کشک قیفی ساده تازه

  • کشک از محصولات بسیار خوشمزه و خوش طعم در ایران بوده که از قدیم تا الان زیادی داشته ما به عنوان مرکز توزیع کننده کشک قیفی ساده سعی داریم تازه‌ ترین آن را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

    کشک قیفی ساده

    اطلاعاتی که باید درمورد کشک بدانید

    کشک دورنگ

    کشک صنعتی در کارخانه ها از ماست و طی فرآیند کنترل شده ، تولید و به صورت خمیر یا مایع و یا پودر به بازار مصرف عرضه می شود. در تولید آن شیر پاستوریزه ابتدا به ماست تبدیل شده و با حرارت دادن ماست آب آن جدا و سپس آبگیری می شود و پس از قره قروت زدن به آن، محصول بدست آمده سرد و سپس بسته بندی می گردد. ماست مورد استفاده برای کشک ممکن است کم چرب، بی چربی و یا پرچرب باشد.

    در هنگام مصرف، کشک را به طور مستقیم از بسته بندی وارد ظرف نکنید بلکه ابتدا آن را در ظرفی جدا ریخته و قوام، رنگ، بو و طعم آن را کنترل کنید و پس از اطمینان از عدم وجود لکه های آلودگی از آن استفاده کنید. کشک های پاستوریزه که دارای تاریخ مناسب بوده و از برندهای معتبر هستند معمولا احتیاج به جوشاندن ندارند اما بهتر است برای اطمینان بیشتر آن را به مدت ده دقیقه بجوشانید.

    کشک به لحاظ میزان پروتئین و کلسیم موجود در آن بسیار غنی است. ویتامین های حساس به حرارت موجود در شیر از جمله ویتامین های B1، B6،C در مراحل تولید کشک به روش صنعتی و سنتی بسیار کاهش می یابد کشک گاهی به صورت غذا و بیشتر به عنوان چاشنی در غذا استفاده می شود و توصیه خاصی در مورد میزان مصرف آن وجود ندارد به ازای هر کیلو گرم وزن بدن، روزانه به یک گرم پروتئین نیاز است

    که با توجه به میزان پروتئین کشک بخشی از آن می تواند از این طریق تامین شود در کشک مایع ۸۲ درصد رطوبت وجود دارد، حداقل پروتئین آن ۸ درصد و حداقل چربی آن یک درصد است. یک لیوان کشک مایع ۲۶۰ میلی گرم کلسیم دارد. به تازگی پودر کشک نیز تولید و به بازار عرضه شده است که استفاده از آن مخاطرات استفاده از کشک مایع را ندارد. در کشک خشک و پودر کشک رطوبت حداکثر ۱۰ درصد ، پروتئین حداقل ۵۰ درصد و چربی حداکثر ۱۱ درصد می باشد.

    قیمت خرید کشک قیفی

    کشک خشک بسته بندی

    همانطور که می دانید قیمت انواع کشک از جمله قیفی ساده در ایران یکسان نیست و همیشه دائم در حال تغییر میباشد شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت روز این محصول با ما تماس بگیرید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای