کشک رشته ای قره قروتی

تولید عمده کشک رشته ای قره قروتی

  • همانطور که می دانید کشک جزء محصولاتی است که می تواند برای بدن بسیار مفید باشد این محصول فوق العاده به دلیل سرشار از کلسیم بوده برای درمان انواع پوکی استخوان مفید است ما به عنوان تولید کننده عمده‌ کشک رشته ای قره قروتی سعی داریم این محصولات را با بهترین کیفیت بین مشتریان پخش کنیم.

    کشک دو سر پیچ

    کشک و اطلاعات مختلفی درباره ان

    ۱٫ خواص کشک برای از بین بردن تیرگی دور چشم

    گذاشتن یک پنبه آغشته به کشک به مدت ۱۰ دقیقه زیر چشم می‌تواند تیرگی دور چشم‌ های شما را تا حد زیادی کاهش دهد؛ باورتان می‌شود ؟ این همه زیبایی فقط در ۱۰ دقیقه !

    ۲٫ خواص کشک برای درمان پوکی استخوان

    همانطور که گفتیم کشک با کلسیم فراوانش با شیر برابری می‌کند؛ مهمترین خواص کشک، پیشگیری از بروز یا پیشرفت بیماری پوکی استخوان است؛ میزان مناسب کلسیم، فسفر و نسبت این دو ماده مغذی در ترکیب کشک موجب پیشگیری از پوکی استخوان می‌شود.

    ۳٫ خواص کشک ضد پیری و افزایش طول عمر

    طبق بررسی های بدست آمده کشک دارای مقادیر فراوان پیش ساز گلوتاتیون است. این مواد به خوبی از دستگاه گوارش جذب می شوند. خواص مهم گلوتاتیون در کنترل رادیکال های آزاد موجب پیشگیری از سرطان ها، کند شدن روند پیری و افزایش طول عمر سلول ها می شود.

    ۴٫ خواص کشک برای درمان آفتاب سوختگی

    جهت سوختگی ناشی از آفتاب و لکه های قهوه ای ناشی از آن مخلوط کشک و آبلیمو مفید است این ترکیب را روی قسمت آسیب‌ دیده پوست گذاشته و بعد از خشک شدن آن را شستشو دهید. جهت درمان هر روز این کار را ادامه دهید.

    همچنین ترکیبی از زردچوبه و کشک هم برای درمان آفتاب‌ سوختگی مفید است این دو ماده را با یک دیگر ترکیب نمایید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست آسیب‌دیده بماند و پس از خشک شدن آن را با آب سرد شستشو دهید.

    کشک دارای پروتئین و پتاسیم می باشد و لذا استفاده از کشک برای دوران بارداری و شیردهی بسیار مفید است. این لبنیات بسیار غنی است بطوری که تنها استفاده از ۵۰ گرم کشک ۱۰۰% نیاز روزانه مادر به کلسیم را تامین می نماید.

    بازرگانی بهترین کشک رشته ای قره قروتی

    ما یکی از بهترین بازرگانی های عمده انواع کشک رشته ای قره قروتی در ایران هستیم و همیشه سعی بر این داشته ایم این محصول را جهت رضایت مشتریان با کیفیت در اختیارشان قرار دهیم هدف این مجموعه طی چند سال گذشته فقط رضایت مشتریان بوده است شما میتوانید جهت خرید این محصول همین حالا با شماره هایی که در سایت قرار گرفت یا از طریق پرم کردن فرم با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای