کشک مایع پاستوریزه

مرکز فروش کشک مایع پاستوریزه ارزان

  • در این مقاله قصد داریم یک مرکز فروش کشک مایع پاستوریزه ارزان را به شما معرفی کنیم. کشکینو یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که در سال های اخیر در زمینه تولید و فروش محصولات لبنی فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال ها توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این شرکت نهایت سعی خود را می کند تا با کاهش واسطه ها محصولی ارزان قیمت را به دست مشتری برساند.کشک مایع پاستوریزه

    کشک از جمله محصولات لبنی بوده که از تولیدات کشور ایران که به کشک ایران مشهور  است. کشک ها به صورت خشک کردن و یا جوشاندن سنتی دوغی تولید می شود که بعد از تهیه کره باقی مانده و یا از ماست بدون چرب به دست می آید. کشک مایع در صنایع غذایی مستقیما از شیر تهیه می شود.

    کشک هایی مورد تایید وزارت بهداشت هستند که به صورت پاستوریزه تولید شوند. فرآیند حرارتی پاستوریزاسیون جهت نابودی میکروب های مضر و بالا رفتن ماندگاری مواد غذایی گوناگون، روی شیر و فرآورده های شیری صورت می گیرد. به همین دلیل برای اطمینان از سلامتی کشک، استفاده از کشک های پاستوریزه توصیه می شود.کشک مایع پاستوریزه

    خواص کشک

    • پروتئین ها تمامی فعالیت های سلول های بدن را برعهده دارند و به حفظ و نگهداری بافت های بدن نیز کمک می کنند. کشک ها سرشار از پروتئین بوده و از این رو همواره پزشکان برای حفظ سلامتی افراد استفاده از کشک ها را توصیه می کنند.
    • همچنین کشک ها سرشار از کلسیم بوده و به حفظ و استحکام استخوان ها کمک کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
    • علاوه بر آن به خانم های باردار و شیرده توصیه می شود که حتما در وعده های غذایی خود کشک را نیز مورد استفاده قرار دهند.

    خرید کشک مایع پاستوریزهکشک مایع پاستوریزه

    نحوه پاستوریزه کردن کشک ها بر روی سلامتی آن ها تاثیر زیادی دارد لذا توصیه می شود که در هنگام خرید کشک های مایع به برند آن توجه کرده و این محصول را از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. کشکینو یکی از مراکزی است که در زمینه تولید و فروش کشک فعال بوده و دارای تاییدیه از سوی وزارت بهداشت می باشد و شما می توانید با خیالی راحت محصولات این شرکت را خریداری کنید.

    قیمت کشک مایع پاستوریزه ارزان

    کشکینو تمام سعی خود را کرده تا با حذف واسطه ها محصولی ارزان قیمت را در اختیار مشتری قرار دهد. شما می توانید لیست قیمت کشک ها را به همراه وزن آن در سایت کشکینو مشاهده کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای