کشک مایع

فروش عمده کشک مایع پاکتی | صالح

  • فروش عمده کشک مایع پاستوریزه پاکتی در نمایندگی بزرگ این کارخانه به سراسر ایران با قیمتی به مراتب ارزانتر از بازار از طریق این سایت به فروش می رود. بامراجعه به این نمایندگی و خرید عمده از تخفیفات ویژه کشک مایع  برخوردار شوید.

    چرا کشک مایع به صورت پاکتی  تهیه می شود

    کشک مایع را در حالت کلی به سه روش بسته بندی می کنند :

    1. کشک با بسته بندی شیشه ای
    2. کشک بابسته بندی پاکتی
    3. کشک با بسته بندی لیوانی و یا کاسه ایکشک مایع

    استفاده از این نوع بسته بندی  کشک مایع به این دلیل است که هر مخاطبی با هر شرایط خلق و خوی بهداشتی و حساسیت های خاص  و یا حتی قیمتی می تواند خرید خود را در فروشگاه داشته باشد.

    گاهی افراد برای خرید کشک علاقه به استفاده از کشک شیشه ای دارند چرا که فکر می کنند کشک شیشه ای از لحاظ زیبایی و بهداشتی بودن بهتر است.

    • علت اصلی استفاده از کشک مایع به صورت پاکتی این مسئله است که کشک پاکتی با همان میزان وزن کشک شیشه ای تولید می شود اما از نظر قیمت گذاری ارزان تر می باشد.
    •  از کشک پاکتی به این دلیل استفاده می کنند که فضای کمتری می گیرد و برای مسافرت ها مناسب تر می باشد.

    خرید و فروش عمده کشک مایع پاکتی

    کسانی که قصد خرید عمده کشک پاکتی رادارند برای اینکه بتوانند تنوع مختلفی از برندهای گوناگون داشته باشند و در کنار قیمت از کیفیت خوبترو مناسب تری برخوردار باشند همیشه به دنبال مراکزی هستند که خرید به صرفه برای آن ها به دنبال داشته باشد.

    سایت های آنلاین بزرگ و معتبر امروزه به گونه ای دارند عمل می کنند که اعتماد و اطمینان از خرید آنها در درجه اول کار به حساب می آید چرا که خرید ها به صورت غیر حضوری می باشد و مرد م برای خرید نیاز به اطمینان از محصول خریداری شده دارند .

    کشک مایع

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]قیمتهای دسته اول و به روز و تنوع محصولی سایت کشکینو یک دلیل برای اعتماد بیشتر و بزرگ بودن مجموعه می باشد که با مشاوره رایگان خرید و سفارش بهتر و سریعتری را تجربه کنید.[/box]

    فروش کشک مایع پاکتی صالح ۱۲۹

    کشک مایع صالح ۱۲۹ در اصفهان با بیش از ۵۰سال سابقه درامر تولید از بزرگترین تولید کنندگان کشک در اصفهان و ایران به حساب می آید که تولید این نمونه کشک مایع  از کشک خشک سنتی بوده که به صورت مایع در آورده می شودو در بسته بندی های پاکتی به دست مشتریان می رسانند.

    کشک مایع صالح در بسته های پلاستیکی درجه یک بهداشتی تولید می شود تا کیفیت اولیه کشک تازه و اصل باقی بماند و از طرفی کشک صالح ۱۲۹ به این دلیل که بدون مواد نگهدارند می باشد تاریخ انتقضا آن ۵ ماه می باشد.

    کشک مایع

    قیمت کشک پاکتی صالح

    کشک پاکتی صالح و قیمت آن بسته به اندازه و وزن و همچنین نوسانات بازار قیمت گذاری می شود اما تا تابستان ۹۸ قیمت کشک صالح از کیلویی ۹۵۰۰ تومان با درجه کیفیت ۱۰۰درصد خلوص قیمت گذاری شده است.

    این قیمت گذاری به نوع کیفیت و همچنین درجه خلوص کشک برمیگردد که در درجات کیفیت و غلظت کشک با قیمت ها ارزانتری هم موجود می باشد که با مشاوره رایگان می توان  اطلاعات خود را برای خرید موردنظر خود می توانید کامل نماید.

    [box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]فروش عمده کشک مایع با توجه به میزان خرید خریداران عمده قیمت گذاری می شود برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان با واحد فروش تماس بگیرید.[/box]

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای