کشک ارزان

کشک نرم از کشک خشک در فروش عمده پیشی گرفت !

  • نمونه خشک آن عموما محلی است. کشک در اشکال گوناگون تولید می گردد. قیمت انواع کشک با خرید از درب کارخانه به صرفه ترین نوع خرید محسوب می شود. دلیل این امر این است که کشک تا به مرحله فروش جزئی برسد به دلیل قیمت بنکداری و هزینه کارگری و هزینه حمل بار با هزینه بالاتری به دست خریداران می رسد.

     انواع کشک عمده در بازار

    کشک در دو گروه کلی تقسم بندی می  شود. هر کدام با وجود خاصیت یکسانی که دارند از تنوع طرح و طعم برخوردارند. از همه مهم تر این محصولات، بر اساس نیاز مشتری وارد بازار شده اند.

    1. کشک دونم
    2. کشک خشک

    کشک نرم و یا دونم چیست؟

    به تمامی کشک هایی گفته می شود که زمان تولید آنها دو روز به بعد گذشته شده باشد و چنانچه در دهان گذاشته شوند به راحتی و به نرمی با آب دهان حل می شوند. از این نمونه می توان به انواع کشک نرم پاستوریزه هم یاد کرد که دارای بسته بندی ها و انواع قیمت ها می باشند.

    بهترین کشک

    کشک خشک چیست؟

    این نمونه کشک را از روی اسم آن می توان تشخیص داد. بدین صورت که کشک خشک را بعد از ۷ تا ۱۰روز که در مجاورت هوا قرار می دهند کاملا خشک می کنند تاحدی که مغز کشک کاملا خشک شود.

    این نمونه کشک بیشتر برای ساییده شدن مناسب است. همچنین برای مصارف کشک سابی کاربرد دارد. افرادی که ترجیح می دهند کشک را در خانه تهیه کنند این نمونه کشک را خریداری نموده و خود آن را به کشک مایع برای غذا تبدیل می کنند.

    چرا قیمت انواع کشک متفاوت است؟

    تفاوت قیمت در انواع کشک به این علت می باشد که کشک نرم به دلیل رطوبتی که دارد از وزن بیشتری برخوردار است و از طرفی می توان به این کشک مواد افزودنی اضافه کرد که همین امر قیمت عمده انواع کشک کارخانه ای را پایین می آورد.

    کشک خشک به دلیل مدت زمان خشک شدن و نگهداری آن و همچنین خالص بودن ۱۰۰درصدی از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

    کشک گوسفندی به دلیل اینکه در طول سال فقط در سه ماه اول سال یافت می شود، دارای قیمت بیشتری نسبت به کشک گاوی است. این کشک چربی بیشتری نیز دارد.

    نمونه ی کارخانه ای یا نمونه ی محلی کدام ؟

    مردم فکر می کنند در کشک کارخانه ای هیچ خواصی وجود ندارد؟
    این مسئله کاملا اشتباه است چرا که در تولید عمده کشک کارخانه ای سازمان بهداشت و غذا دارو نظارت دارد و همچنین استفاده از مواد افزودنی تحت نظارت این سازمان ها صورت می گیرد.

    با کمی تحقیق متوجه می شوید استفاده از نشاسته چنانچه در مدت زمان طولانی استفاده شود نیز بر سلامت تاثیر منفی نمی گذارد. کشک از جمله مواد غذایی است که نیاز به مصرف روزانه به صورت زیاد نیست. و همینطور نشاسته در غذای اصلی ایرانیان که برنج می باشد موجود است. پس جای نگرانی نیست…

    مواد افزودنی در کشک آرد گندم و نشاسته ذرت می باشد. اما ما کشک ۱۰۰% خالص را نیز تولید و راهی بازار کرده ایم.

    کشک صادراتی

     انواع کشک نرم عمده

    1. کشک رشته ای
    2. کشک مشتی
    3. کشک گرد
    4. کشک دو رنگ
    5. کشک تخته ای پنیری
    6. کشک مثلثی
    7. کشک قیفی
    8. کشک دو سرپیچ

    چرا فروش کشک نرم از کشک خشک پیشی گرفته است؟

    کشک نرم به روز تولید می شود. نرمی کشک موجب می شود که ماندگاری آن بیشتر شود. این کشک را می توان پس از چند ماه نیز به راحتی استفاده نمود.

    از سویی دیگر تنوع این کشک و تولید آن با مصلح های سازگار، توانسته تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. خریداران عمده این محصول پس از تهیه آن، با توجه به اقلیم منطقه ای شروع به فروش کشک با سود بالا نموده اند.

    فروش عمده کشک نرم و خشک در بازار

    فروش عمده کشک نرم تولید روز با قیمت کارخانه، توسط مدیران فروش این مجموعه انجام می گیرد. هدف اصلی کشکینو از راه اندازی سایت فروش مستقیم، کاهش حداکثری قیمت ها و برداشتن موانع خرید و هزینه های جانبی بوده است.

    در کنار این ها فروش کشک آنلاین به افزایش فروش خارجی و معرفی محصول و … کمک می کند. خرید مستقیم یک معامله دو سر سود را به همراه خواهد داشت.

    چکیده متن:

    انواع کشک به سه صورت مایع، نرم و خشک تولید می گردد. ن عموما کشک های سنتی هستند که به صورت محلی به فروش می رسند.

    کشک نرم نیز توسط کارخانه ها با ترکیب خالص و تنقلاتی تولید می شود. همین تفاوت ها، موجب کاهش یا افزایش قیمت کشک می گردد.

    انواع کشک

    کشک نرم با ماندگاری و تنوع بالاتر، محبوبیت بیشتری نیز دارد. کشک گرد، دورنگ، قلمی و … از جمله کشک های تنقلاتی موجود در بازار هستند.

    سوالات متداول:

    • کشک تنقلاتی شما از چه ترکیبی تولید می گردد؟

    ماست، نشاسته، قره قروت و نمک ترکیب نهایی این کشک ها هستند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای