کشک خشک

کشک بسته بندی با مجوز صادراتی + تصاویر

  • وولولصقیمت انواع کشک در بازار به چه صورت می باشد. آیا می توان بهترین کشک بسته بندی را با قیمت فروش مناسب پیدا نمود؟

    کشک های گرمی امروزه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نموده اند؛ چرا که این نمونه کشک ها از نظر سلامتی و اطمینان خاطر تحت نظارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشد. به همین دلیل با خیال راحت تر می توان ان را مصرف کنند.

    ایران دارای تعداد بالایی از کارخانه های تولید کشک بهداشتی است که می توان به چند شرکت معتبر در ایران اشاره کرد:

    • کشک پاکتی پاستوریزه قیطران
    • کشک پاستوریزه خورجین
    • کشک پاستوریزه دهکده خرم
    • کشک پاستوریزه دهکده نصر
    • کشک خشک قیطران

    کشک بسته بندی

    کشک وکیوم چیست؟

    از سری نمونه کشک هایی که زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است و دارای علامت استاندارد می باشد و تمام مراحل تهیه آن بصورت اتوماتیک و توسط دستگاههای پیشرفته صورت می گیرد را گویند. این نمونه کشک ها دارای وزن های متفاوت و  وکیوم های گوناگونی هستند که به صورت شکیل و زیبا به بازار ارائه می شوند.

    انواع کشک وکیوم

    کشک های وکیومی و گرمی دارای انواع متفاوتی هستند که هر خریداری با توجه به نیاز خود کشک مورد نظر خود را انتخاب می کنند.ما می توانیم با توجه به نیاز که دارید و با توجه به فروش و عرضه در بازار خودتان به شما مشاوره داده تا بهترین خرید از نظر قیمت و کیفیت مورد درخواست شما را ارائه دهیم.

    کشک پاستوریزه

    برای خرید این محصول شرایط زیر را در نظر بگیرید!

    1. نوع نیاز مشتریان منطقه خود
    2. وزن کشک وکیومی
    3. تاریخ انقضا و تولید
    4. علامت های بهداشت و سلامت غذا و دارو
    5. جدول ارزش غذایی
    6. درج قیمت مصرف کننده
    7. قیمت رقابتی و مناسبی بازار

    قیمت انواع کشک گرمی

    کشک نیز مانند دیگر محصولات کشور ما دچار نوسانات قیمتی شده است که این مسئله برمی گردد به افزایش قیمت لبنیات که در خرید مواد اولیه تولید کنندگان تاثیر گذاشته است.

    کشک گرمی را بر اساس میزان آرد و خالصی و نوع بسته بندی که دارد قیمت گذاری می کنند. شما می توانید برای خرید این محصولات با تنوع در طعم و وزن، با سایتهای فروشندگان عمده در ارتباط بوده و بهترین قیمت ها را برای خود انتخاب نمایید.

    کلام آخر:

    کشک محصولی است که به دو صورت فله و گرمی عرضه می شود. کشور های اروپایی و خریداران خارجی به دنبال کشک های با کیفیت به همراه گواهی بهداشت هستند.

    کشک پاستوریزه خشک و مایع دو محصول تولید سده در مجموعه کشکینو هستند که با داشتن تمامی مجوزات صادراتی، موجب ارز آوری بالا برای کشور شده اند.

    خریداران عمده این محصولات در زمان خرید به عواملی نظیر ارزش غذایی، قیمت، برند، کیفیت و … توجهاتی ویژه دارند. رعایت این اصول به خریدی مطمئن کمک می کند.

    کشک خشک

    با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت سایت های فروش آنلاین بهترین راه خرید ارزان و به صرفه می باشد. این سایت ها با حذف دلالان در کاهش قیمت انواع محصولات تاثیر بسیاری دارند.

    سوالات رایج:

    •  این محصولات از چه حجمی عمده محاسبه می شود؟

    حجم هر محصول با توجه به نوع آن مشخص می شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای