کشک پاستوریزه

فروشگاه آنلاین کشک + کشک مایع خورجین

  • فروش آنلاین کشک مایع خورجین، در اندازه های متنوع صورت می گیرد. این اندازه ها  به نیاز مخاطبین خود پاسخ می دهد. فروش عمده این محصول در کاهش زمان و هزینه های پیش بینی نشده کمک بسزایی نموده است.

     کشک پاستوریزه خورجین را بیشتر بشناسید

    کشک پاستوریزه خورجین زیر مجموعه دهکده نصر یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات انواع کشک پاستوریزه در ایران است که به دلیل کیفیت بالا و بدون ناخالصی کشک مایع، در عرصه های بین الملل نیز خوش درخشیده است.

    این محصولات از ترکیب کشک خشک گوسفندی عشایری و کشک گاوی تهیه می شوند که که بدون مواد نگهدارنده بسته بندی و روانه باز می گردند.

    کشک پاستوریزه را بجوشانید!

    کارشناسان تغذیه و بهداشت همواره  اعلام می کنند که به دلیل مواد مغذی موجود در کشک و داشتن رطوبت لازم است کشک پاستوریزه بعد از باز شدن درب آن حتما در یک مرحله استفاده شود. نهایتا با یک قاشق خشک از آن به هر میزان که نیاز دارید استفاده کرده و درب آن را بسته و حتما در یخچال نگهداری شود.

    بهترین کشک

    انواع کشک مایع پاستوریزه خورجین

    خورجین موفق به دریافت علامت سلامت دارو و همچنین نشان استاندارد شده است. همین امر در تولید انواع وکیوم آن کمک بسیاری نموده است. در این بین با توجه به تولید بالا و رضایت مشتریان از کیفیت عالی این محصول شاهد بسته بندی شیشه ای، کشک پاکتی و دبه ای در این شرکت هستیم.

    1. کشک پاکتی ۱۰ و ۲۰ کیلویی
    2. کشک پاکتی ۱۰۰۰ گرمی
    3. کشک پاکتی ۵۰۰ گرمی
    4. کشک ۳۵۰ گرمی پاکتی
    5. کشک شیشه ای ۷۰۰ گرمی
    6. کشک شیشه ای ۵۰۰ گرمی
    7. کشک شیشه ای ۲۵۰ گرمی
    8. کشک دبه ای ۱ و ۲ کیلویی

    قیمت کشک مایع سنتی خورجین

    با توجه به نوسانات بازار روز محصولات غذایی ،چنانچه قصد خرید عمده از این محصول را داشته باشید می توانید برای دریافت قیمت به روز شده این محصول با کارشناسان ما تماس گرفته و خرید خود را تکمیل نمایید.

    خلاصه کلام:

    کشک مایع از جمله خوراکی هایی است که سلامت آن بسیار مهم است. این محصول در کارخانه های به دو صورت سنتی و ناخالص تولید می گردد.

    کارخانه تولید و فروش کشک مایع خورجین این محصول را با کیفیت ۱۰۰ در ۱۰۰ خالص سنتی تولید می کند. خورجین پس از فعالیت چند ساله در زمینه تولید کشک، بهترین کشک مایع را در وکیوم های پاکتی، شیشه ای و دبه ای راهی بازار می نماید.

    این محصول بدون نمک افزودنی تولید می شود. خورجین یکی از برترین ها در تولید کشک مایع است. کشک خورچین یکی از چند برند زیر مجموعه ددهکده نصر می باشد. دهکده خرم، آتنا، و … از دیگر برند های زیر مجموعه ما می باشد.

    کشک مایع

    سوالات متداول:

    • آیا کیفیت تمامی این بردند ها یکسان است؟

    بله، این کشک ها با یک کیفیت و بهترین مواد راهی بازار می شود.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای