قیمت کشک اصل

قیمت کشک اصل و قیمت عمده کشک غیر اصل

  • قیمت کشک اصل باقیمت کشک غیر اصل متفاوت است و آن به این دلیل است که قیمت کشک بر اساس درجه کیفیت کشک محاسبه می شود یعنی هر چه کشک خالص تر باشد قیمت بالاتری برای فروش دارد.

     قیمت عمده کشک اصلقیمت کشک اصل

    قیمت هارا براساس زمان و میزان حجم خرید هر خریدار و فروشنده ای تعیین می کند اما آنچه مهم است این است که این قیمت گذاری ها به گونه ای نباشد که بازار دچار نوسان شدید شود که خریداران بزرگ کشک مراقب ابن مسئله هستند و قیمت ها را هر منطقه با منطقه دیگری از ایران با تفاوت ۲ تا ۴ هزار تومان تعیین می کند. یعنی دیده می شود که منطقه کشک درجه یک دو جوش را با قیمت ۳۳۰۰۰ هزار تومان تعیین نموده که همین قیمت را در غرب ایران با کشک دو جوش مشابه با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در سال ۹۹ به فروش می رسانند.

    قیمت کشک اصل

    آیاکشک غیر اصل مفید است و به چه کشکی گویند

    در پاسخ باید گفت که کشک غیر اصل به کشکی گفته می شود که به آن مواد افزودنی زده می شود به ۲ دلیل زیر :

    1. برای اینکه کشک سریعتر خشک شود.
    2. برای اینکه کشک قیمت پایین تری را به خود بگیرد.

    به خاطر این دو عامل است که ما می بینیم به کشک خشک محلی و کشک خشک کارخانه ای مواد افزودنی اضافه می گردد که این مواد افزودنی به خودی خود و با مصرف زیاد آسیب به بدن نمی زنند البته چنانچه مصرف هر ماده غذایی بیش از اندازه باشد آسیب زا است. کشک غیر اصل در ربع کلام به بدن آسیب نمی زند اما روند ترمیم و پیشگیری از پوکی استخوان و عضله سازی را دیرتر به جریان می اندازد برای خرید کشک اصل می توانید همین الان با ما د ارتباط باشید.قیمت کشک اصل

    این مواد افزودنی شامل :

    • نمک
    • نشاسته ذرت یا گندم
    • پودر آب پنیر
    • قره قروت سفید
    • آرد گندم

    این مواد را ما در زنجیره غذایی خود دارا هستیم که هر کدام دارای فوایدی هستند و این که چطور کشک اصل را از غیر اصل تشخیص بدهیم به نگاه تیز بین خریداران و تاجران کشک بر می گردد. و علاوه براین اعتماد مشتری به  فروشنده ای با سابقه ای که سالیان سال است که متخصص در این زمینه شده و اعتبار خود را با صداقت برای بهترین محصول به مشتری بدست آورده است.

    چنانچه قصد خرید از متخصصین قابل اعتماد رادارید می توانید با مجموعه کشکینو در ارتباط باشید.

     

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای