کشک مایع

فروش ویژه کشک خالص عمده

  • همانطور که می‌دانید کشک جزئی محصولاتی است که می‌تواند فواید زیادی را برای بدن داشته باشد و در حال حاضر در این مجموعه در حال فروش ویژه قرار گرفته است شما می توانید این محصول را به صورت عمده از مجموعه ما خریداری کنید.

    کشک مایع

    انواع کشک و تاریخچه ان

    کشک گرد نرم

    کَشک، کِشک، کیشک و کیشیک واژه های مختلفی هستند که در بین اقوام ایرانی، کردی و عرب به ماده سفید به دست آمده از تغلیظ دوغ و ماست چربی گرفته شده اطلاق می شود. این چاشنی به دو صورت مایع و جامد عرضه می شود. کشک و فرآوری سنتی آن نیز مانند سایر ابتکارات مصنوع بشری پاسخی بوده است به نیازهای بشری به ویژه در عهد کوچ نشینی. به

    این ترتیب که کوچ نشینان برای افزایش ماندگاری لبنیات مازاد بر مصرف و کاهش هدر رفتن ناشی از فساد مواد لبنی به ویژه شیر و ماست به یکسری ابتکارات در تغلیظ و خشکاندن این مواد رسیدند.

    کشک با حجم کم خود یک ماده غذایی با ارزش است که در بردارنده تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین  ب می باشد. در هر یک صد گرم کشک ۷۷۹ کالری انرژی، ۷ گرم آب، ۵۵ گرم پروتئین، ۷/۱۱ گرم چربی و  ۸/۱۳ گرم گلوسید و ۵۰۵ میلی گرم کلسیم، ۴۲ میلی گرم آهن و  ۲۵/۰ گرم ویتامین ب۲ وجود دارد.

    کشک به علت داشتن اسید های آلی، ضدعفونی کننده دستگاه هاضمه (معده، روده کوچک و روده بزرگ) است. علاوه بر آن کلسیم بالا و فسفر موجود در کشک می تواند در پیشگیری از پوکی استخوان موثر باشد کشک برای کودکان کم وزن غذای مناسبی محسوب می شود.

    کشک دیگ چدنی یا خاکستری: این کشک را با جوشاندن و تغلیظ دوغ در دیگ های چدنی با روشی مخصوص به دست می آورند و به همین نام مشهور است. کشک خاکستری از غذاهای مردم خراسان جنوبی است. این کشک پرمایه و سیرکننده است.

    کشک دیگ چدنی یا خاکستری: این کشک را با جوشاندن و تغلیظ دوغ در دیگ های چدنی با روشی مخصوص به دست می آورند و به همین نام مشهور است. کشک خاکستری از غذاهای مردم خراسان جنوبی است. این کشک پرمایه و سیرکننده است.

    عرضه مستقیم کشک خالص عمده

    کشک مایع

    ما به عنوان مجموعه عرضه‌ کننده عمده در ایران سعی داریم تمامی محصولاتمان را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنیم تا همیشه رضایتشان را به همراه داشته باشیم شما می توانید تمامی محصولاتتان را از مجموعه ما خریداری کنید زیرا در این مجموعه عرضه به صورت مستقیم بوده و هیچ واسطه ای در کار نمی باشد در این صورت قیمت برای شما بسیار پایین می آید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای