کشک قره قروتی

کشک قره قروتی | فروش عمده تولید کننده کشک قره قروتی

    • کشک قره قروتی نمونه دیگر از کشک های پرمصرف در ایران به حساب می آید که به دلیل ترش بودن آن مورد پسند قرار گرفته است.
    • کشک قره قروتی با ترکیب کشک و قره قروت بدست می آید.
    • کشک قره قروتی در دو نمونه طرح گرد و رشته ای  تولید شده که نمونه رشته ای آن بیشتر مورد تقاضا می باشد.
    • میزان تیرگی کشک قره قروتی  به میزان مصرف بیشتر قره قروت در ترکیب این نمونه کشک برمیگردد که هر قره قروت بیشتر رنگ آن تیره تر می باشد.

    کشک قره قروتی

    یادداشت

    کشک قره قروتی را با کشک دورنگ گاها اشتباه می گیرند . در کشک دورنگ شاهد دو قسمت مجزا از هم در یک کشک هستیم  قسمت کشک و قسمت قره قروت  که یک  توپ کوچک به دو قسمت تقسیم شده است.

    خاص خود را در همه ایران دارد.

    قیمت عمده کشک قره قروتی در بازار

    قیمت کشک قره قروتی براساس میزان خالص کشک و اندازه آن تائین می شود در این نمونه کشک ها به دلیل استفاده از نشاسته، قیمت آنها ارزان تر از نمونه های خالص حساب می شود که از قیمت ۷۰۰۰ هزار تومان شروع می شود که این قیمت در خرید عمده بالا تائین شده است و قیمت های جزئی فروشی آن برای یک کیلو مصرف شخصی حدودا ۱۵۰۰۰ هزار تومان می باشد.

    کشک قره قروتی در ایران بیشتر برای مناطق شرق و جنوب شرقی مورد استفاده می باشد و در بحث صادرات به میزان کمتری نسبت به کشک دورنگ صادر می شود. اما به دلیل طعم ترش و ملس، طرفداران خاص خود را در همه ایران دارد.

    کشک قره قروتی

    فروش  تامین کننده کشک قره قروتی

    در نمونه کشک قره قروتی ،‌تامین کننده در این سایت محصول خود رابرای فروش عمده به بازار عرضه می کند که این خود نشان از این مسئله می دهد که خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم  صورت می گیرد و شما می توانید سفارش خود را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه انجام داده و با خیال راحتر و در زمان کمتر بار خود را دریافت نمائید

    کشک قره قروتی و کشک دورنگ به همراه نمونه کشک های طرح دار ارزان قیمت از تولید به مصرف در حجم عمده و خرید بی واسطه یک مزیت عالی دارد و ان این است که همه محصولات خود را یه صورت یکجا و از یک مجموعه خرید نموده که این خود در هزینه هاو زمان شما صرفه جویی میکند.

     ارسال کشک قره قروتی و انواع آن به چه نحوی است؟

    کشک قره قروتی

    برای خریداران این نمونه محصولات در حال حاضر بهترین راه خرید اینترنتی از سایتهای معتبری می باشد که این اطینان را به خریداران میدهد که پول آنها  هدر نمی رود و کسی ان را به قوا معروف نمی دزدو  هیمن که چنانچه محصولی را بعد از دریافت  نمی خواستند یا محصول مورد نظر  انچه انها  می خواستند نبوده می توانند به مجموعه اطلاع داده و سفارش خود را برگردانند .

    این دو مورد فاکتور از مواردی است که خریدار برای خرید با دلی قرص تر،اقدام به خرید می کند .

    سایت کشکبنو با سابقه خبی که در این دو زمینه داشته است توانسته است مشتریان ثابتی داشته باشد که این خود دلیلی بر رعایت این نکات می باشد.

    برای خرید، شما سفارش خود را به واحد فروش اعلام نموده و بعداز دریافت فاکتور و یا پیش فاکتور ،‌رسید پرداخت هزینه را به حسابداری ارجاع میدهید و به مدت ۵ تا ۱۴ روز و بسته به میزان حجم بار خود آن را دریافت می نمائید.

    این میزان زمان برای دریافت بار گاهی به یک روز هم می رسد در صورتی که با تازه موجود نباشد و یا باز خشک نشده باشد امکان این مدت زمان می باشد تا بار با نهایت قوانین تولید و پخش به دست مشتری برسد.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای