خرید کشک مایع

قیمت بهترین کشک عمده

  • ورزشکاران وبدنسازان در طی تمرین هایی سنگین نیازمند پروتیئن جهت ساخت وبازسازی عضلات هستند وکشک با دارا بودن منبع غنی پروتیئن بهترین گزینه برای تامین پروتیئن بدن می باشد چراکه خواص کشک در بدنسازی پروئین لازم را تامین میکند جهت اطلاع از قیمت بهترین نوع کشک عمده با ما در تماس باشید.

    کشک گرد نرم

    اطلاعاتی امروز درباره کشک به شما ارائه میکنیم

    کشک نرم

    شاید بسیاری از شما ندانید که کشک یکی از مواد لبنی است که تنها در ایران یافت می شود. در واقع می توان گفت که مانند دوغ تهیه شده از ماست، این فرآورده محصولی کاملا ایرانی است. وجود ضرب المثل های فراوان در مورد کشک در زبان فارسی نشان دهنده قدمت تولید و استفاده ازاین ماده غذایی مفید است.

    کشک یکی از فرآورده های فرعی شیر است که به روش سنتی از جوشاندن، تغلیظ و یا خشک کردن دوغی که پس از کره گیری باقی می ماند و یا از ماست بدون چربی تهیه می شود.

    ماده اولیه کشک عبارت است از شیر میش، بز، گاو و یا مخلوطی از آن ها. در صنایع غذایی تولید کشک با فرآیند های صنعتی و به صورت کشک مایع مستقیما از شیر صورت می گیرد. کشک های سنتی مایع از ساییدن و رقیق کردن کشک خشک که معمولا به صورت غیر پاستوریزه تهیه می گردد ، تولید می شوند.

    در مناطق مختلف کشور به علت دامداری ایلی و عدم دسترسی اغلب گله داران دهات ایران به کارخانه شیر پاستوریزه، مازاد شیر تولید شده را به کشک تبدیل می کنند و به این وسیله قابلیت نگهداری آن را بالا می برند.

    کشک با حجم کم خود، یک ماده غذایی معجزه آساست که در بردارنده تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و نیاسین (ویتامین B3) است میزان انرژی تولید شده با ۱۰۰ گرم کشک حدود ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلو کالری می باشد که می تواند به عنوان یکی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود میزان مواد مغذی در کشک های مختلف به نوع فرآوری و همچنین شیر یا ماده اولیه آن بستگی دارد.

    تولید کننده انواع کشک

    تولید کنندگان انواع کشک سعی دارند بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنند تا همیشه آنها رضایت را داشته باشند و مشتری ثابتشان شوند ما هم جزو فروشندگانی هستنم که تمامی محصولات مان را از تولیدکنندگان میگیریم و به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کنیم.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای