کشک دو سر پیچ

بازرگانی پخش کشک رشته ای

  • افراد زیادی مانند میانسال‌ها از پوکی استخوان و درد پاها رنج می‌برند و البته نیاز به مواد غذایی مفیدی دارند تا دوباره استخوان های جدیدی در بدن آن ها تولید شود کشک سلامت استخوان‌ها را تضمین کند و  می‌تواند با کاهش دفع کلسیم جذب و رسوب کلسیم بدن افزایش دهد ما به عنوان بازرگانی پخش کشک رشته ای سعی داریم با بالاترین کیفیت محصولات را به شما ارائه کنیم.

    کشک نرم

    فواید و خواصی که باید درباره کشک بدانیم

    جالب است بدانید در کشور های خاورمیانه و برخی از کشور های آفریقایی، غذایی به صورت تخمیری تهیه می شود که کشک جزیی از آن است، اما در دنیا این غذا را به نام کشک یا کیشک می شناسند. مشابه این غذا ترخینه است که به خصوص در مناطق غربی کشور تهیه می شود. برای تهیه این غذا بلغور گندم، سبزی های محلی و دوغ یا کشک را با هم مخلوط کرده و با تخمیر دوغ آن را به صورت گلوله های کوچک در آورده ، آن را خشک و برای مصرف در فصول سرد نگهداری می کنند.

    مهم ترین استفاده درمانی از کشک، پیشگیری از بروز یا پیشرفت بیماری پوکی استخوان است. میزان مناسب کلسیم و فسفر و نسبت این دو ماده مغذی در ترکیب کشک شرایط ایده آلی را برای استفاده بهینه از کشک مصرفی در پیشگیری از پوکی استخوان به وجود آورده است.

    به طور سنتی در برخی از مناطق کشور خوردن روزانه کشک به مادران باردار توصیه می شود که در صورتی که موارد بهداشتی مربوط به آن رعایت شود، پیشنهاد و توصیه ای علمی به شمار می آید.

    مقدار مواد مغذی در ۱۰۰ گرم کشک:

    پروتئین ۱۵ تا ۲۱ گرم

    چربی ۳ تا ۱۱ گرم

    کربوهیدرات ۶۱ تا ۷۷ گرم

    آب و نمک ۶ تا ۱۰ گرم

    توصیه های پزشکی

    با توجه به این که کشک یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی است، بنابراین محیط مناسبی برای رشد و ازدیاد میکروارگانیزم های مختلف است که اغلب سبب مسمومیت های شدید و حتی مرگ می گردند، بنابراین توجه به موارد ذیل ضروری است:

    * از کشک های بسته بندی (پاستوریزه) شده که دارای برچسب و مجوز بهداشتی می باشند، استفاده کنید.

    * کشک را در یخچال نگهداری نمایید و از فروشندگان هم بخواهید همین کار را در مغازه های خود انجام دهند.

    * تا حد امکان از مصرف کشک مایع باز خودداری کنید و در صورت استفاده ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از مصرف آن را بجوشانید تا میکروارگانیزم های آن کاهش یابد.

    فروشنده معتبر انواع کشک

    قیمت کشک مایع

    فروشنده معتبر کشک سعی دارد انواع کشک خالص را با بهترین کیفیت و البته کمترین قیمت به تمامی مشتریان ارائه کند شما می توانید بهترین محصولات را از ما بخواهید ما طی چند سال گذشته توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به همراه داشته باشیم.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای