کشک پاستوریزه

خرید کشک پاستوریزه صادراتی نرم + فیلم

  • عرضه کشک پاستوریزه صادراتی یک نمونه ی انحصاری از مجموعه ی کشکینو می باشد که کم کم جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کرده است. این کشک را به راحتی می توان نمونه ای برای صادرات دانست.

    از گذشته تا به امروز، کشک با روش هابی مختلف تولید شده و جایگاه خاصی در غذا و سفره ی ایرانیان داشته است. با ایجاد تنوع در کشک و ورود کارخانه به عرصه ی تولید کشک محلی جای خود را به کشک کارخانه ای داد.

    کشک کارخانه ای با طمع محلی

    فروش کشک نرم کارخانه ای، اولین و تنها کارخانه ی تولید کننده کشک پاستوریزه صادراتی با طمع محلی با نام تجاری قیطران در مجموعه ی بزرگ کشکینو به صورت عمده انجام می پذیرد.

    کشک صادراتی

    کشک ۱۰۰% خالص و کشک ۲۰% آرد دو نمونه کشک قیفی و کشک پاکتی محلی مایع از تولیدات این کارخانه می باشند. این محصولات به شکل وکیوم، وکیوم پذیرایی، پاکتی مایع و فله به بازار عرضه می شوند.

     کشور های هدف کشک پاستوریزه صادراتی

    قرار گرفتن پسوند صادراتی پشت این کشک ها به این منظور است که کشک های خالص ما در به صورت وکیوم ساده و وکیوم پذیرایی ۱۰۰ و ۲۵۰ گرمی آماده ارسال به بازار های جهانی می شوند.

    خریداران کشک پاستوریزه صادراتی ما کشور های اروپایو آمرکا می باشند. دلیل موفقیت ما دزر صادرات به این کشور ها عواملی بوده اند که چند مورد آن به شرح زیر هستند:

    1. کیفیت و حفظ طمع محلی
    2. استفاده از دستگاه های بروز
    3. پاکسازی کشک از مواد آلاینده در فرایند تولید و هوا گیری پس از تولید برای پیشگیری از فساد
    4. عرضه گرمی مدرن ویژه ی بازار های هدف

    فروش عمده کشک پاستوریزه صادراتی

    فروش عمده یکی از راه های تعدیل و کاهش قیمت می باشد. عرضه اینترنتی نیز به امر کاهش قیمت کمک می کند. بازار بزرگ انواع قره قروت و کشک ایران، با در نظر داشتن دو امر بالا در فروش محصولات خود، تا حد امکان تمامی تولیدات خود ا با قیمتی ارزان وارد بازار می کند.

    کشک نرم پاستوریزه صادراتی در کارتن هایی وکیوم و فله ۵ کیلویی آماده عرضه می گردد. این محصول به بازار های خارجی صادرات می شوند.

     کشک پاستوریزه صادراتی

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای