فروش قره قروت

خرید قره قروت عمده | انواع قره قروت کشکینو

  • خرید قره قروت در بازار به قیمت های گوناگونی در حال انجام است. کشکینو در تلاش است تا با عرضه ی انواع کشک و قره قروت با کیفیت، با نازل ترین قیمت، به تنظیم قیمت بازار بزرگ کشک و قره کمک کند.

    قره قروت با تنوع بالایی به بازار عرضه می شود، این تنوع علاوه بر طمع در نوع بسته بندی قره قروت ها دیده می شود. هر کارخانه ی تولید کننده ی قره قروت با طرح و بسته بندی سبک خود اقدام به عرضه ی این محصول می کند.

    دلایل خرید قره قروت با قیمت های متنوع

    در قیمت گذاری محصولات عوامل زیادی تاثیر گذار هستند. این تاثیر گذاری گاها به صورت مستقیم و گاهی به صورت غیر مستقیم بر روی قیمت انجام می شود.

    دانستن برخی دلایل افزایش نسبی قیمت قره قروت های مختلف می تواند کمک بزرگی به توزیع کننده و خریداران کند. در ادامه ی مطلب به برخی از دلایل تاثیر گذار بر قیمت قره قروت ها اشاره می کنیم:

    قره قروت عمده

    1. مواد اولیه
    2. کارخانه و برند سازنده
    3. هزینه حقوق کارگر
    4. هزینه تولید
    5. هزینه انبار داری
    6. مالیات
    7. هزینه های جانبی
    8. سود تایین شده توسط کارخانه
    9. و…

    خرید قره قروت کشکینو را با خیالی راحت انجام دهید زیرا تولید کنندگان قره قروت خالص و ناخالص کشکینو با در نظر گرفتن سودی اندک تمامی تولیدات خود را با قیمتی ارزان به مشتریان عرضه می کنند.

    شناخت انواع تولیدات کشکینو

    کشکینو تولید کننده ی انواع قره قروت های خالص و ناخالص صادراتی در ایران است. این مجموعه با تولید متنوع ترین نمونه های قره در تلاش است که ضمن پاسخ به نیاز بازار داخلی، با صادرات قره قروت ایرانی به ارز آوری نیز برسد.

    انواع قره قروت بدون نمک

    این نمونه از قره قروت که با نام قره قروت خالص یا قره قروت سنتی نیز شناخته می شود توسط تولید کنندگان ما، از اب پنیر و توسط دستگاه هایی بروز بدون دخالت دست  تولید می شود.

    این مجموعه انواع قره قروت خالص خود در ابعاد و بسته بندی های زیر به بازار عرضه می کند:

    1. قره قروت شمشی ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ گرمی در دورنگ تیره و روشن
    2. قره قروت کیسه ای ۲۵ کیلویی در دو رنگ تیره و روشن
    3. قره قروت تخته ای ۱۸۰ گرمی در دو رنگ تیره و روشن
    4. قره قروت تخته ای ۹۰ گرمی در دو رنگ تیره و روشن
    5. قره قروت تخته ای ۴۵ گرمی در دو رنگ تیره و روشن
    6. قره قروت پذیرایی در دو رنگ تیره و روشن
    7. قره قروت نوشابه ای در دو رنگ تیره و روشن

    خرید قره قروت کشکینو به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه یک خرید پر سود و به صرفه به حساب می آید.

    انواع قره قروت ناخالص

    کارخانه ی تولید کننده قره قروت ناخالص ما در ترکیب قره های تولیدی خود از آب پنیر، آب آشامیدنی، نمک و اسید سیتریک استفاده می کند.

    این کارخانه توانسته بهترین نمونه ی قره قروت سفید را وارد بازار ایران و جهان کند. بسته بندی متنوع این قره قروت های سفید، موجب کشش بازار به سمت این محصولات شده است.

    خرید قره قروت متنوع تحت تولید یک برند و کارخانه و با یک ترکیب مشخص موجب شده خریداران این محصول با خیالی آسوده تر اقدام به خرید این محصولات نمایند.

    انواع قره قروت مایع سفید(کشک قره قروتی)، به شرح زیر است:

    1. قره قروت مایع سفید سطلی ۱۰ کیلویی
    2. قره قروت سفید پذیرایی
    3. قره قروت سفید ساشه
    4. قره قروت سفید ظرفی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی
    5. قره قروت سفید لیوانی
    6. قره قروت نوشابه ای سفید
    7. آلوچه سرنگی ۲۴ و ۵۰ گرمی
    8. آلوچه نوشابه ای
    9. انار دانه سطلی ۱۰ کیلویی
    10. قره قروت سفید سسی
    11. و…

    خواص ناپیدای قارا

    قره قروت ریشه ای لبنی دارد پس مانند سایر مواد لبنی برای تحکیم استخوان و دندان ها مفید است. این خوراکی ترش خواص بی نظیری دارد چرا که سرشار از کلسیم، پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین است. قند این محصول به شدت پایین بوده و چربی اندکی دارد.

    چربی و قند پایین این محصول از آن یک ماده رژیمی مناسب ساخته است. خرید قره قروت به عنوان یک پاکسازی کننده ی قوی روده و دستگاه گوارش نیز صورت می گیرد زیرا این محصول حاوی ویتامین D است و همین ویتامین از ابتلا به پوکی استخوان و سرطان روده پیشگیری می کند.

    صادرات قره قروت

    قند موجود در این محصول قند لاکتوز طبیعی بوده که انرژی کمتری از قند های معمولی دارد. همچنین این قند در فرایند تولید و بر اثر حرارت شکسته می شود. استفاده از قره را برای کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند بلا مانع می کند.

    سایر مواد مغزی قره قروت نظیر ویتامین ها قدرت دفاعی بدن را بالا می برد و اسید های آلی موجود در قارا بدن و دستگاه گوارش را از سموم پاکسازی می کند.

    مصارف ترف خالص کیسه ای

    خرید قره قروت کیسه ای خالص برای مصارف غیر خوراکی نیز توسط بسیاری از تولید کنندگان انجام می گیرد. از این رو کشکینو به عنوان تولید کننده ی عمده این نمونه قره قروت آمادگی خود را برای تامین قره قروت این گروه از تولید کنندگان اعلام می کند.

    برخی از مصارف قره قروت کیسه ای را در ادامه مطلب می خوانیم:

    1. کارخانه های تولید لواشک
    2. تامین قره قروت برای تولید کشک دورنگ
    3. کارخانه ی تولید آلوچه
    4. مورد استفاده در تولید بستنی قره قروتی
    5. به عنوان مواد تشکیل دهنده در کارخانه تولید آبنبات
    6. رستوران ها برای چاشنی غذا
    7. کارگاه های رنگرزی برای تثبیت رنگ قرمز طبیعی
    8. و…

    خرید قره قروت عمده از کشکینو

    کشکینو تمامی تولیدات کارخانه ای خود از کشک تا انواع قره قروت کارخانه ای را به صورت عمده در اختیار خریداران این محصولات قرار می دهد.

    خرید قره قروت عمده موجب کاهش قیمت برای خریدارانی نظیر، پخش ها، بنکداران و صادر کنندگان عمده می شود. این کاهش قیمت در کنازر قیمت درب کارخانه ی محصولات ما قیمتی ارزان و مناسب را برای خریداران به همراه دارد.

    قره قروت فله

    برای خرید محصولات کشکینو کافی است با شماره درج شده در این ساست تماس بگیرید. مشاوران ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای