کشک مایع پاستوریزه

خرید کشک مایع پاستوریزه ویژه آش نذری

  • کشک های مایع پاستوریزه در چندین نمونه از برند ها و در اندازه های گوناگون تولید می شوند، کشک مایع پاستوریزه عموما در وزن های ۴۵۰ گرم، ۲۰۰ گرم و غیره بیشترین مصرف را دارد و کمتر خانواده ای پیدا می شود که به دنبال کشک با وزن بالا باشد، زیرا استفاده ی زیادی از حجم های بالا را لازم ندارند مگر این که در شرایط خاص ایجاب کند که از کشکی با وزنی بیشتر از مقادیر گفته شده استفاده کند که از طرفی بهتر است کشک تازه مصرف شود، برای خرید عمده کشک مایع پاستوریزه با کیفیت و غلظت عالی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و بهترین نمونه مورد نیاز خود را خرید بزنید، سوالی که پیش می آید این است آیا کشک مایع غلیظ بهتر است یا کشک خشک؟

    کشک مایع پاستوریزه

    تفاوت کشک مایع و کشک خشک

    در اصل در میان مصرف کنندگان کشک های مایع و خشک را با دو نام کشک صنعتی و کشک سنتی می شناسند که در برخی آن ها ممکن است رنگ تیره یا روشنی را مشاهده کنید نگران نباشید در واقع تیرگی برخی از آن ها به دلیل حرارتی است که در حین پخت به آن ها داده می شود و هر چه این تیرگی بیشتر باشد نشان از چربی بیشتر در آن است.
    کشک خشک همان گونه که از اسم آن پیداست به صورت خشک شده و قالبی در فروشگاه ها و لبنیات فروشی ها مصرف می شود که این نمونه کشک ها بیشتر در قالب های بزرگ تهیه می شوند و دارای بیشتری درجه خالصی هستند هر چند باید مراقب بود که کشک کپک نزده باشد و حتی از آرد در آن استفاده نشده باشد.
    مصرف این نمونه کشک ها بیشتر به خانواده هایی بر می گردد که ترجیح می دهند کشک را خود خرید و بعد از چند ساعت قرار دادن در آب ساییده و در آخر بجوشانند و مصرف کنند که در این مورد زمان زیادی صرف پخت و پز می شود.
    کشک مایع از کشک خشک محلی طی فرآیندهای کارخانه ای توسط دستگاه های مکانیزه بهداشتی تهیه می شود و دارای برند های گوناگون است که بسته به ذائقه ی مصرف کننده از یک برند استفاده می کند که به راحتی در دسترس می باشند و دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای سابیدن آن نیست فقط با مخلوط کردن کمی آب و جوشاندن در حدود ۲۰ دقیقه غذا آماده می شود.
    در واقع کشک های مایع کار را برای افرادی که دغدغه ی زمان کم دارند را راحت کرده است، با دستوری که معمولا بر روی جلد آن ها درج شده است می توان اقدام به استفاده از آن کشک کرد و از طعم آن نهایت لذت را برد.

    کشک مایع پاستوریزه

    تنوع کشک مایع پاستوریزه

    اندازه کشک مایع همان طور که در بالا به آن اشاره شد زیاد است، کشک های مایع در سه نوع بسته بندی های پاکتی،‌ شیشه ای و لیوانی تولید و روانه ی بازار می شوند که در حالت کلی دو اندازه ی آن ها بیشترین مصرف را دارند.

    • اندازه ۴۵۰ گرم شیشه ای و پاکتی
    • اندازه ۲۰۰ گرم شیشه ای و پاکتی

    علاوه بر این اندازه های کوچک که برای مصارف مهمانی ها و مجالس بزرگ به ترتیب اندازه های بزرگتری در نظر گرفته شده، از نظر قیمت و صرف اقتصادی نیز به سود خریدار می باشد، چرا که با تهیه ی غذای بیشتری می توان مشتریان بیشتری را از خود راضی نمود.

    1. کشک مایع ۵ کیلویی
    2. کشک مایع ۶ کیلویی
    3.  کشک مایع ۱۰ کیلویی
    4. و …

    کشک مایع پاستوریزه

     مصارف استفاده کشک مایع بزرگ

    کشک مایع  و خشک همان طور که می دانید در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد که به همین منظور در غذاهای سنتی و اعیاد ایرانی از آن بی نهایت استفاده می شود که لذیذ بودن این غذا و همچنین کیفیت عالی و مواد موجود در آن باعث شده که با هر معده ای سازگار باشد و تبدیل به یک غذای همه پسند برای ایرانیان باشد و در موارد بسیاری همچون زیر مورد استفاده قرار گیرد:

    • استفاده از کشک مایع در مراسم های مذهبی مانند ماه رمضان
    • استفاده از کشک مایع در مراسم های محرم و سفر
    • استفاده کشک مایع در بیمارستان ها،‌ مجالس،‌ زندان ها، ادارات دولتی، رستوران ها
    • و …

    کشک مایع پاستوریزه

    خرید کشک مایع پاستوریزه آش نذری

    برای خرید این محصول برای مصارف بزرگ و مجالس بهترین گزینه استفاده از کشک های ۵ کیلویی به بالا می باشد چرا که در این نوع خرید به دلیل غلظت بالای کشک، غذای تهیه شده دو برابر شده و این مسئله برای مراسم های ایرانی بخصوص تاسوعا و عاشورا بسیار حائز اهمیت است، زیرا مردم زیادی هستند که برای تبرک و شفا در آش های خود می توانند از این کشک ها استفاده کنند و نهایت بهره را ببرند.
    برای خرید یک کشک با کیفیت و استاندارد از فروشگاه های معتبر و مطمئن می توانید با توجه به مجموعه بزرگ کشکینو از طریق این سایت خرید عمده خود را انجام دهید و با یک تماس و دریافت اطلاعات لازم به قیمت های پیشنهادی مناسب خرید خود را به راحتی انجام دهید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای