کشک پروتئین

قیمت کشک پروتئین صادراتی درجه یک

  • قیمت کشک پروتئین با توحه به کیفیت و طرح آن متفاوت می باشد.ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده  کشک پروتئین در جهان است که به کشورهای همسایه افغانستان،‌ پاکستان،‌ عراق و کشورهای دیگر اروپایی صادرات کشک را داشته است.

    تولید کشک در ایران با تنوع زیادی روبه رو است که درجات کیفیتی هم باعث شده تا خریداران با توجه به شرایط خود اقدام به خرید نمایند.

    [box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای خرید کشک پروتئین بهتر است قبل از خرید اطلاعات بیشتری داشته باشید تا خرید بهتر،‌به صرفه تر و پرسودتری را تجربه کنید. [/box]

    کشک پروتئین

    متریال ساخت کشک پروتئینه

    کشک طی فرآیندی که در ادامه توضیح میدهیم از شیر تهیه می شود کشک درایران به دوصورت کلی کشک خشک و کشک مایع تقسیم می شود.

    شیر بعد از گرم شدن تبدیل به ماست می شود و بعدازآن بوسیله  دیگ های بزرگ جوشانده شده  و کره آن گرفته می شود و در مخزن های ریخته می شود تا خوب آب آن گرفته شود و تبدیل به خمیری چکیده شود سپس در همزن های بزرگ با نمک خوب چرخیده می شود و در دستگاه قالب زنی قرار گرفته و تولید عمده را برای مشتریان آماده میکند.

    کشک پروتئینه به کشکی گفته می شود که درجه خلوص آن بالا بوده و دارای بیشترین مواد غذایی باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین این مجموعه قبل از خرید مشاوره رایگان بگیرید.

    کشک پروتئین

    انواع کشک پروتئین صادراتی

    کشک پروتئینه  خشک به خاورمیانه و کشک مایع به تمام جهان صادر می شود.طبق آمار بدست امده در صادرات کشک ، سالانه ۳۰۰۰ تن کشک به تمام دنیا از ایران ارسال می شود که این خود به اقتصاد میدم ایران کمک بسیاری می نماید.

    کشک خشک در ایران دارای طرحهای گوناگونی است مانند :

    1. کشک دوسرپیچ
    2. کشک دورنگ
    3. کشک مثلثی
    4. کشک رشتهای
    5. کشک قالب مستطیلی
    6. کشک سبریجات

    و کشک مایع  با برندهای گوناگونی در ایران دست تولید عمده می شود، که می توان به چند مورد آنها که در این سایت به صورت آنلاین به فروش می رسند اشاره کنیم.

    1. کشک مایع پاستوریزه قیطران
    2. کشک مایع پاستوریزه صالح
    3. کشک مایع پاستوریزه سمیه
    4. کشک مایع پاستوریزه خورجین
    5. کشک پاستوریزه دهکده خرم

    قیمت تمام این نمونه کشک به روز اعلام می شود و همگی بسته به حجم خرید و نوع بسته بندی های آنها که پاکتی باشند یا شیشه ای قیمت گذاری می شوند، به همین منظور بهتر است برای خرید هر نمونه برند و یا کشک خشک این سایت با مشاوره رایگان، خرید بهتر و آگاهانه تری را تجربه کنید.

    کشک پروتئین

    صادرات کشک پروتئینه به چه نحوی است

    هر محصول صادراتی برای ارسال دارای مسیری مشخص می  باشد مواد غذایی به نحوی و مواد پوشاکی و نمونه های دیگر دارای قوانین خاص خود می باشند.

    [box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای ارسال کشک نیاز به داشتن مجوزهای بهداشتی از طرف شرکت خریداری شده کشک و یا کارخانه تولید کشک میباشد که مجموعه کشکینو بیشتر این موارد را برای مشتریان صادراتی خود دارا می باشد.[/box]

    بعد از این مرحله کشک پروتئینه بعداز درخواست و حجم تولید، بسته بندی شده و وارد تریلر و یا کانتینر که بسته به نوع مقصد دارد بارگیری می شود و بعد از ثبت اظهار نامه های صادراتی که شرکت ها و یاخود مشتری این مراحل را به خبی اجرا نموده بار برای ارسال به مقصد پلمپ شده و در مقصد توسط خود مشتری پلمپ آن باز می شود و تحویل می گردد.

    قیمت کشک پروتئینه صادراتی

    قیمت کشک پروتئینه صادراتی به چند عامل برمیگردد که شامل موارد زیر می باشد:

    • کشور مقصد
    • حجم سفارش
    • نوع بسته بندی

    کشک پروتئین

    بازار هر کشوری از لحاظ قیمت گذاری متفاوت است که  همین امر در قیمت گذاری کشک تاثیر می گذارد و همگی به بازار مقصد مربوط می شود. برای مثال می توان اینگونه گفت :

    کشور افغانستان به دنیال قیمت مناسب تر است و کیفیت در درجه دوم قرار دارد و کشور فنلاند در درجه اول به دنبال کیفیت هستند که این دو مورد در برای هر کشوری  کار را متفاووت می کند علاوه بر این نوع ارسال بار به صورت هوایی، زمینی، دریایی و همچنین نوع بسته بندی کارتنی هم در مسئله قیمت گذاری کشک پروتئینه صادراتی  تاثیر گذار می باشند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای