کشک مایع پاکتی

عمده فروشی کشک مایع پاکتی ۱۰۰۰ گرمی

  • همانطور که می دانید کشک جزء محصولاتی است که طی چند سال گذشته همین طور به طرفدارانش اضافه شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند ما به عنوان مرکز پخش سعی دارم تمامی کشک های مایع پاکتی ۱۰۰۰ گرمی را به صورت عمده بین مشتریان عرضه و پخش کنیم.

    کشک مایع 450 گرمی

    مواردی که باید در مورد کشک بدانید

    کشک دورنگ

    در کشک هیچ گونه مواد قندی وجود ندارد؛ بنابراین مصرف این ماده برای رژیم لاغری مفید است. همچنین کالری کشک کم بوده و استفاده از مقداری کشک قبل از غذا، موجب کاهش اشتها می‌شود و از آنجا که محتوای مواد سفید کلسیم دار آن نیرو بخش است و هیچ گونه مواد قندی در آن نیست، از اضافه وزن و چاقی مفرط جلوگیری می‌کند.

    ۱٫ خواص کشک برای بدنسازی

    داستان خوشمزه کشک فقط به کلسیم آن ختم نمی‌شود؛ یکی دیگر از خواص کشک این است که کشک حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن است؛ چه پروتئینی بهتر از کشک ! قطعا می‌دانید که مهم ترین نقش پروتئین ها در بدن حفظ بافت ها و تولید آن‌ها است؛ چون بدنسازان به پرورش اندام و تقویت عضلات خود علاقه دارند؛

    باید بدانند که با ورزش های سنگین نیاز به پروتئین در بدن آن ها افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه ورزشکاران و بدنسازان باید کشک را در وعده غذایی یا میان‌ وعده های خود همراه آجیل و تخم مرغ میل کنند.

    ۲٫ خواص کشک برای زیبایی و سلامت پوست و مو

    شما می‌توانید از این ماده نه فقط به صورت خوراکی بلکه به عنوان ضماد هم استفاده کنید؛ مصرف ضماد کشک و مالش کشکاب برای درمان ریزش مو و پیشگیری از طاسی و کچلی بسیار مفید است.

    یک ضد آفتاب طبیعی برای پوست شما معرفی می‌کنیم؛ مخلوط آبلیمو و کشک یا زرد چوبه و کشک ! برای درمان آفتاب سوختگی و بر طرف کردن لکه های قهوه ای رنگ پوست، از این ترکیب روی نقاط آسیب‌ دیده بمالید و خودتان معجزه آن را ببینید.

    عرضه انواع کشک مایع پاکتی

    ما جزء یکی از عرضه کنندگان انواع کشک مایع پاکتی در ایران هستیم و سعی داریم آن را در بسته بندی های مختلف از جمله ۱۰۰۰ گرمی بین تمامی مشتریان ومصرف کنندگان پخش کنیم تنها هدف این مجموعه رضایت مشتریان است و قطعاً شما از بابت محصولی که می‌خواهید بخرید نگرانی نداشته باشید زیرا تمامی محصولات ما مجوز بهداشتی داشته و قطعا با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه شده است.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای