کشک محلی

فروش انواع کشک محلی و کارخانه ای بهداشتی

  • کشک های محلی و کارخانه ای انواع مختلفی دارند که از جمله انواع کشک محلی می توان به کشک های گرد، دوسرپیچ و مثلثی اشاره کرد که به صورت محلی تهیه می شود و انواع کشک کارخانه ای می توان به کشک قیفی و کشک رشته ای اشاره کرد که کشک های رشته ای در طعم های مختلفی به بازار عرضه می شود.کشک محلی
    کشک های کارخانه ای در بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی قرار گرفته و دارای تاریخ انقضا بوده و جدول ارزش غذایی را می توانید بر روی آن ها مشاهده کنید. برای دریافت نمایندگی فروش انواع کشک محلی و کارخانه ای بهداشتی با کشکینو تماس بگیرید.

    انواع کشک محلی

    کشک های محلی از نظر طعم شبیه به هم هستند ولی طرح های آن ها با یکدیگر متفاوت از از جمله رایج ترین کشک های محلی می توان کشک محلی گرد، کشک مثلثی و کشک دوسرپیچ را نام برد که این کشک ها در روستاها تولید می شود.
    این کشک ها طعمی فوق العاده دلنشین داشته و طرفداران زیادی دارد. کشک های محلی به صورت کاملا بهداشتی و به شکل سنتی تهیه می شود و دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد.

    انواع کشک کارخانه ایکشک محلی

    کشک های کارخانه ای در کارخانجات صنعتی و توسط قالب هایی با طرح های متفاوت تولید می شوند. کشک های قیفی، کشک رشته ای، کشک دوسرپیچ و کشک گرد ساده از جمله رایج ترین انواع کشک کارخانه ای است که برای تغییر طعم آن افزودنی هایی نظیر شیرین بیان، زیره و نعناع به آن اضافه می کنند. این کشک ها اندازه هایی یکسان داشته و بسیار مقوی می باشد و از آن می توانید برای پذیرایی نیز استفاده نمایید.

    فروش عمده انواع کشک محلی کارخانه ای

    کشکینو یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش عمده انواع کشک محلی کارخانه ای هستند که بهترین و مرغوب ترین کشک ها را تولید می کنند. این کشک ها دارای تاریخ انقضا بوده و مهر وزارت بهداشت بر روی بسته بندی آن درج شده است.کشک نرم صادراتی
    کشک های محلی کارخانه ای در کوره های بزرگ حرارت دهی شده و طی عمل پاستوریزاسیون حرارت دهی شده و پس از از بین رفتن باکتری های آن، پاستوریزه می شوند و در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته و وارد بازار می شود. قیمت این کشک ها زیاد نبوده و با خرید عمده کشک کارخانه ای می توانید تخفیفات کشکینو را شامل حال خود کنید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای