کشک پاستوریزه

کشک پاستوریزه دهکده نصر ۹۹

  • فروش کشک پاستوریزه دهکده نصر در سال ۹۹ توانسته است  یک نمونه کشک به سبر کالایی خود اضافه نماید به نمام کشک مایع دبه ای در دو وزن ۱و ۲ کیلویی

    این نمونه کشک های دبه ای برای مصارف مانند مهمانی و دور همی های ایرانیان مناسب است چرا که در گردش ها به راحتی قابل حمل است و ه دلیل میزان حجم آن مناسب برای پخت آش کشک و دیگر نمونه آش های ایرانی مناسبند.

    کشک پاستوریزه دهکده نصر

    فروش کشک پاستوریزه دهکده نصر

    برای انواع خرید کشک پاستوریزه دهکده نصر لازم است تا با کارخانه در ارتباط باشید تا بتوانید قیمت پایه این محصول را دریافت نمائید. به همین منظور از اطریق این سایت می توانید برای خرید عمده خود به صورت مستیم این مهم را به انجام برسانید.

    کشک مایع دهکده نصر در انواع وزن های مورد استفاده قرار می گیرد تا نیاز مشتریان را رفع نمایدمانند :

    1. کشک مایع ۲۰۰گرم
    2. کشک مایع ۲۵۰گرم
    3. کشک مایع ۵۰۰گرم
    4. کشک ۷۰۰گرم
    5. کشک دبه ای ۱ و ۲ کیلوییکشک پاستوریزه دهکده نصر

    این نمونه کشک ها در بسته بندی کشک پاکتی و کشک شیشه ای می باشند.

    نکته برای مشتریان پخش

    پخش کشک پاستوریزه دهکده نصرچنانچه قصد خرید و پخش این برند با سابقه در ایران راداشته باشید و برای دریافت تخفیفات پخش لازم است با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و خرید خود را تکمیل نمائید.

    کشک پاستوریزه دهکده نصر

    علاوه بر پخش کشک مایع این سایت برای فروش کشک خشک کارخانه ای و انواع قره قروت های کارخانه ای مانند قره قروت شمشی و تخته ای و قره قروت سفید پذیرایی  می تواند مرجع کاملی برای شما باشد که بتوانید خرید آسانتری را در دوران کرونا در داخل خانه به صورت عمده داشته باشید و این مسئله به شما  کمک میکند تا در زمان و هزینه ها سفر برای خرید  کم نماید.

    چنانچه قصد خرید عمده یا دریافت نمایندگی و پخش محصولات کشک مایع دهکده نصر راداشته باشید می توانید با مادر تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای