کشک صادارتی

پخش کننده بهترین کشک صادارتی

  • کشک صادارتی به نمونه کشک هایی که تمام مجوز های لازم ,برای صادارت را داشته باشد کشک صاداتی می گویند. شاید برای شما سوال شود بهترین کشک صادارتی چه مجوزهایی لازم دارد؟آیا کشک را هم می توان صادر نمود؟!

    کشک صادارتی

    در ایران و یا در تمام دنیا باتوجه به رشد روز افزون مصرف گرایی و راحت طلبی مردم میل خرید راحت و مصرف راحتری لحظه به لحظه در حال افزایش است.کشک در ایران و همچنین در دنیا (با نام whey)دارای طرفداران زیادی است.که برای راحتی بیشتر و در دسترس پذیری بیشتر آن به صورت کشک مایع و پاستوریزه به بازار عرضه شده است.

    علاوه بر کشک پاستوریزه که بیشتر در مصارف آشپزی از آن بهره برده می شود. از کشک نرم و خشک هم استفاده میکنند.کشک نرم جامد به دلیل دارا بودن رطوبت برای صادارت کمی دشوار می باشد و کشک خشک در طرح های کوچک و قابل حمل گزینه ای مناسبی هستند که در بحث صادرات می توانند فروش بالایی را رقم بزنند.کشک صادارتی

    خصوصیات بهترین کشک صاداتی

    کشک ها براساس خالصی و ناخالصی ان دارای کیفیت های گوناگونی هستند که در بحث صادرات بهترین گزینه استفاده از کشک خالص می باشد. چرا که درطی مراحل ارسال بار نیاز به داشتن مجوزهای بهداشتی بین المللی می باشد که کار را برای به نتیجه رساندن راحتر می کند.در زیر به چند عامل مهم برای صادارت کشک اشاره کرده ایم.

    1. کم بودن نمک طبق استاندارد بین امللی و منطقه ای
    2. بالا بودن پروتئین در هر گرم کشک
    3. درجه خشکی خاکستر کشک
    4. وزن کشک در هر گرم
    5.  دارا بودن پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو و مراکز مربوطه

    برند مطرح کشک صادارتی خشک

    در ایران تعداد زیادی کارخانه تهیه کشک خشک موجود هستند که فقط تعداد محدودی از آنها دارای پروانه های بهداشت و گواهی های بهداشت می باشند که بتوانند محصول خود را صادر نمایند. در این بین کشک قیطران یکی از بهترین نمونه کشک های صاداتی محسوب می شود که با تجربه ای ۲۰ساله خود توانسته است در این عرصه گام بزرگی را به جهت صادات و تنوع محصول صاداتی داشته باشد.

    خصوصیات کشک صادارتی قیطران

    هر برندی به نوبه خود دارای ویژگی های منحصربه فرد خود می باشد در این بین می توان به کشک قیطران اشاره نمود که در ایران به جرات می توان از بهترین برندهای نمونه در نوع کیفیت و نوع بسته بندی از آن یاد کرد.

    •  خالص بودن کشک
    • دارا بودن علائم و نشانه ای سلامت و ارزش غذایی
    • بسته بندی های زیباو شکیل
    • تنوع وزن
    • تنوع طرح
    • تنوع مزه
    • دارا بودن بسته بندی تحت خلاء(بدون اکسیژن) که ماندگاری کشک را دوچندان می کند.
    • استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاههای تهیه کشک خشک

    کشک صادارتی

    پخش کننده کشک قیطران صادراتی

    چنانچه در بازار داخل ایران بخواهید مصرف کشک در فروشگاههای خود را داشته باشید می توانید به صورت عمده و در حجم بالا این امر را با واحد فروش این مرکز در ارتباط گذاشته و مراحل خرید خود را جویا شوید.و یک خرید آنلاین و به صرفه تری در قیمت و صرفه جویی در زمان راداشته باشید.

    خرید شما به صورت مستقیم و از درب کارخانه به سراسر کشور صورت می گیرد .قیمت ها براساس میزان سفارش و حجم خرید و شرایط به روز قیمت گذاری  متغییر بوده است برای این امربا مشاورین ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای