کشک سنتی مایع

قیمت کشک سنتی مایع پاکتی عمده

  • کشک سنتی مایع را می توان از انواع برندهای قیطران، سمیه، پگاه، صالح و نصر انتخاب نمود.که فروش عمده این مرکز، دسترسی خوب و ساده ای را فراهم کرده است تا بتوان بهترین کیفیت و قیمت ممکنه بتوانید اقدام به سفارش کشک سنتی مایع بنمائید.
    کارخانه جات تولید کننده کشک در بازار کشور ما با تنوع محصولی در اندازه و طرح فعالیت می کنند.که در این میان کشک سنتی مایع صالح به عنوان یکی از گزینه های موفق، معرفی می توان نمود که با سابقه ۵۰ساله خود در اصفهان بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است.کشک سنتی مایع
    کشک سنتی مایع صالح،یکی از محصولات کشک مایع در اصفهان می باشد که به صورت وزن ها متفاوت بر اساس سلیقه مشتریان تولیدات خود را انجام میدهد.چنانچه بخواهید این محصول را خریداری نمائید با ما در تماس باشید.

    کشک صالح و انواع آن

    در بیان مشخصات و انواع کشک سنتی مایع می توان به دارا بودن وزن های ۴۵۰گرم، ۹۰۰گرم، ۵ کیلویی، ۱۰کیلویی اشاره نمود که همه این نمونها به صورت پاکتی و برای تاریخ ۴ ماه از زمان تولید تهیه می شوند.

    نمونه جدید این محصول به صورت کاسه ای تهیه شده است که در وزن۶۵۰گرم می باشد. این محصول با دارا بودن یک درب پلاستیک این امکان را ایجاد کرده است که در صورت مصرف در چند روز متوالی بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.ودر یخچال نگهداری نمود.
    کیفیت این محصولات کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده می باشد.
    لازم است کشک سنتی مایع را خریداران عمده این محصول به صورت مصرف مورد نیاز روزانه مشتریان خرده خریداری نمود.کشک سنتی مایع

    قیمت کشک سنتی مایع پاکتی عمده

    از ارزان ترین نمونه کشک های تولید کشک صالح به کشک مایع ۴۵۰گرم اشاره نمود که این محصول به عنوان کشک پاکتی پرفروش شناخته شده و به بازار عرضه می شود.
    قیمت عمده کشک مایع سنتی صالح ارزان بوده و بر اساس حجم خرید خریداران عمده می توان قیمت آن را از ۵۳۰۰ تومان به قیمت پایین تر کاهش داد.این درصورتی است که مشاوره لازم را در خرید این محصول شنیده باشید و علاوه برای خرید عمده را داشته باشید.
    برای دریافت اطلاعات کافی در این خصوص می توانید با ما در تماس باشید.کشک سنتی مایع

    فروش کشک سنتی مایع صالح

    سعی ما بر این است که محصولاتی را به فروش برسانیم که مطابق میل مشتریان باشد.که در این میان کشک سنتی مایع یک از بهترین گزینهای این مجموعه محسوب می شود.
    کشک سنتی مایع ۴۵۰گرم و ۹۰۰گرم از نمونه های می باشد که هم وزن و هم قیمت مناسب را دارد.خریدعمده کشک صالح را، در نتیجه تماس با ما می توانید به انجام برسانید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای