فروش کشک مایع

فروش کشک مایع و قالبی برند قیطران

  • فروش کشک مایع و قالبی با برند قیطران به صورت عمده در این سایت صورت می گیرد.این برند کشک مایع ایرانی علاوه بر دارا بودن نمایندگی فعال، این امکان را دارد که مشتریان بتوانند برای خرید راحت تر و به صرفه تری در هزینه ها، خرید اینترنتی از این سایت را داشته باشند.

    قیطران یکی از بهترین و معروفترین نمونه کشک های ایرانی در اصفهان می باشد.که در زمینه تولید انواع کشک خشک و نرم فعالیت می کند.که در این زمینه موفق به تولید انواع کشک های با کیفیت ۱۰۰درصد خالص شده است.فروش کشک مایع

    جدید بودن طرح ها در بسته بندی و همچنین خالص بودن کشک های این کارخانه یک مزیت بزرگ محسوب می شود که این مجموعه با افتخار ۲۰سال است که این مسیر را طی می کند.

    صادرات کشک قالبی قیطران

    همانگونه که اشاره شد یکی از پرسودترین فعالیت های اقتصادی که در تولید مواد غذایی لبنی می توان به آن اشاره نمود صادرات کشک مایع و خشک می باشد.که در حال حاضر قیطران به عنوان یک برند معتبر در بحث صادرات می تواند پیشنهاد خبی برای خریداران عمده باشد.

    از این جهت مشتریان خرید عمده و شرکت های بازرگانی فهال در عرصه صادراته این امکان رادارند که برای خرید عمده کشک قالبی خالص با شرایط عالی اقدام نمایند.

    کشک قیطران به دلیل نوع بسته بندی وکیوم شده بسیار مناسب این که برای صادارات عرضه شود که همین مسئله میزان تاریخ انقضا کشک را بالا برده است.

    محصولات کشک قیطران

    شرکت قیطران برای نیازهای مختلف، کشک های گوناگونی راتولیدو عرضه نموده که این نیازها شامل تنوع طعم و میزان مصرف و حجم خرید مشتری می باشد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • کشک وکیوم شده قیفی
    • کشک وکیوم شده گرد
    • کشک وکیوم شده استوانه ای
    • کشک وکیون شده سبزیجات
    • کشک مایع ۹۰۰گرم
    • کشک مایع ۳۸۰گرم
    • کشک بسته بندی فله

    فروش کشک مایع

    هر کدام از این کشک ها دارای طعم و اندازهای متفاوت می باشند.که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با گروه کشکینو در تماس باشید.

    فروش کشک مایع قیطران به صورت عمده

    در این مرکز با ایجاد موقعیت های لازم برای فروش عمده انواع کشک و قره قروت،یک فرصت ویژه برای فعالان اقتصادی و صادراتی بوجود آمده که انواع نمونه کشک های این مجموعه را با تنوع قیمت های گوناگون برای نیاز مصرف کنندگان این محصول عرضه نمایند.که با ارتباط گرفتن با این مجموعه می توانید با کمترین هزینه برای ارسال و تحویل کالای خود اطلاعات لازم رادریافت نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای