کشک خشک

فروش کشک فله | فروش کشک گرد ایران در بازار صادرات

  • فروش کشک فله گرد به صورت کشک خشک انجام می شود. کشک که به صورت خشک و مایع تولید می گردد، یکی از انواع لبنیات فرعی شیر به حساب می آید. کشک به رنگ سفید کرم تهیه می شود و از شیر هم کلسیم بیشتری دارد.

    تولید بهترین کشک در کدام استان ها صورت می گیرد؟

    استان مشهد که قطب تولید کشک تنقلاتی ایران به حساب می آید. این محصول به عنوان یک سوغات و یک محصول ناب برای صادرات در این شهر شناخته می شود. در این استان کارخانه های زیادی کشک را تولید و روانه بازار می کنند.

    کشک علاوه بر خود شهر مشهد در بیرجند، بجنورد هم با طعم متنوع تولید و راهی بازار می شود. استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان را به عنوان استان های تولید کشک اما به صورت محلی و خالص می توان نام برد. بهترین کشک محلی و کارخانه ای خالص در این استان ها تهیه می شود.
    در این استان ها علاوه بر تولید کشک خشک محلی، قره قروتی که از آب ماست بدست می آید هم یافت می شود.

    کشک ارزان

    قره قروت های محلی با دو نوع شیر گاوی و گوسفندی که دارای عطر و بویی منحصر به فرد و عالی می باشند. رنگ این نوع قره قروت ها به قهوه ای، عسلی و نسکافه ای متمایل است و با درجه خلوص ۱۰۰ تهیه می شوند.

    خواص شناخته و ناشناخته شده کشک

    از خواص کشک می توان به این مورد اصلی و بزرگ اشاره کرد.

    کشک دارای بیشترین کلسیم و پروتئین حیوانی است که همین دو امر در تامین و بافت استخوان های همه گروه سنی بسیار مفید و اثر گذار می باشد. کشک چنانچه به صورت روزانه مصرف شود نیاز به مصرف دیگر مواد غذایی سرشار از کلسیم را ندارید و بدن به راحتی این منابع را جذب می کند.

    کمک به پاکسازی کامل بدن از سموم و کمک به جوان سازی پوست، کاهش وزن بدن و تناسب اندام و … از مزیت های استفاده درست و به اندازه کشک است.

    • هرچند کشک دارای فواید زیادی برای بدن است اما چنانچه در مصرف آن زیاده روی شود باعث بروز مشکلاتی در بدن می شود که از آن جمله سفت شدن بافت رودها می باشد که یبوست یکی از عوامل آن می باشد.
    • کشک به دلیل طبع سرد آن بهتر است در کنار نعنا مصرف شود تا بدن به یک تعادل لازم برسد.
    • فروش کشک فله ایران در فروشگاهها و بازار های معتبر اینترنتی امکان پذیر است.

    طعم ملس کشک از چیست؟

    بعد از اینکه شیر را جوشانده و تبدیل به ماست نمودند، ماست را در پارچه های نخی می ریزند و به مدت ۴ الی ۵ ساعت در این پارچه ها قرار می دهند تا آب ماست گرفته شود.

    چکیده ماست بدست بیاید. این چکیده کردن ماست باعث می شود تا خمیری سفت بدست بیاید که طعمی ملس اما مانند لیمو ترش نشاط آور بدست بیاید. چنانچه کمی به آن قره قروت اضافه شود طعم ترشی به خود می گیرد که مخاطبین بیشتری را به سمت خود می کشد.

     انواع کشک فله

    در اصفهان و در مشهد ما شاهد تولید انواع کشک فله کارخانه ای هستیم که در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. این کشک ها دارای تنوع مزه نیز می باشند که در جذب مخاطب اثر گذار بوده است. محصولاتی مانند کشک رشته ای،‌ کشک قیفی، کشک مثلثی، کشک قالبی، کشک قره قروتی…

    فروش انواع کشک بر حسب طعم و طرح :

    • کشک دورنگ
    • کشک مدادی
    •  کشک مدادی زیره
    • کشک مدادی قره قروتی
    • کشک قیفی موسیر
    • کشک قیفی قره قروتی

    کشک گرد اصل را می توان در رنگ کرم روشن، بوی تازه و داشتن تراکم های و حباب هایی در مغز کشک  را از کشک تقلبی مشخص نمود.

    • کشک دورنگبا توجه به توضیحات بالا کشک چنانچه ترش تر باشد طرفداران بیشتری را به سمت خود می کشاند. کشک دورنگ که از دو قسمت کشک و قره قروت تشکیل می شود یک طعم ملس و ترش را باهم دارا می باشد. این نمونه کشک مصرف تنقلاتی دارد و برای مصرف در غذا بهتر است از آن استفاده نشود. به صورت روزانه از آن چند حبه خورده شود.
    • کشک قره قروتیبیشتر این کشک را به صورت رشته ای تولید می کنند. چرا که مخاطبین بیشتر این نمونه کشک کودکان هستند و به دلیل طرح کشک  ازمحبوبیت بالایی در کودکان برخوردار است.فروش کشک فله
    • کشک زیره: کشک زیره همانند کشک قره قروتی بوده اما با این تفاوت که در تهیه کشک زیره دانه های زیره  کاملا مشخص هستند و رنگ کشک تغییری نمی کند. زیره به دلیل گرم بودن و مقاوم کردن بدن بسیار مورد استقبال ایرانیان می باشد.
    • کشک موسیر: با تولید رو به افزایش کشک موسیر مواجه هستیم؛ چرا که علاوه بر خوش طعم شدن کشک بوی و عطر خاصی نیز به دهان می دهد. همین امر در تولید روزانه کشک موسیر مانند بسیار اهمیت دارد.

    طول عمر کشک برای مصرف

    چنانچه مصرف زیادی در منزل در خصوص کشک دارید بسته به اینکه کشک خشک باشد یا مایع نوع نگهداری آن متفاوت است به همین منظور این توضیحات را برای هر دو می دهیم.

    کشک خشک: کشکی که مغز آن صددرصد خشک شده باشد را کشک خشک گویند. کشک های محلی و کشک کارخانه ای گرد از این نمونه هستند. که به مدت یک سال به بالا در جای خشک و یا خنک بدون یخچال هم می توان آن را نگهداری نمود.

    کشک های تولید روز بافتی نرم دارند. این امر موجب می شود تا این محصولات پس از گذشت مدت زمان چند ماه نیز، به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

    کشک پاستوریزه مایع: کشک مایع به دلیل اینکه بافت مایع دارد، مکان مناسبی برای رشد میکروب ها می باشد. به همین منظور آن را در وکیوم های پلاستیکی و شیشه ای، دبه ای و … درجه یک عرضه می کنند. اما اینکه این محصول را چقدر می توان نگهداری نمود مورد بحث است.

    حداکثر بعد از باز شدن درب ان باید در عرض یک هفته مصرف شود. چنانچه درب آن باز نشده به تاریخ انقضا توجه کنید که نهایتا ۶ ماه زمان لازم دارد.

    کشک را به این دلیل خشک می کنند تا مدت زمان نگهداری آن را بابا ببرند. همچنین عدم حمله میکروب به این ماده غذایی به حداقل می رسد. علاوه بر نمک، پاستوریزه کردن، یکی دیگر از راه های فرار میکروب ها از این ماده غذایی است.

    نحوه فروش کشک گرد کارخانه

    نحوه فروش کشک فله گرد اینترنتی محلی و کارخانه در بازار:

    1. ارتباط تلفنی یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی کشکینو
    2. درخواست سفارش بالای ۱۰ کیلو
    3. ارائه فاکتور از طریق حسابداری بازار کشک و قره قروت ایران
    4. ارسال فیش پرداختی به حسابداری
    5. ارسال تصویر بارنامه به مشتری
    6. پیگیری بار تا زمان رسیدن به دست مشتری از طریق مجموعه

    توضیح : ارسال بار طبق آنچه در فاکتورها قید شده حداقل ۳ روز تا  ۱۰ روز کاری می باشد.

    عرضه کننده کشک فله به بازار صادرات

    کشکینولند عرضه کننده کشک گرد به بازار صادرات می باشد. استان مشهد در عرضه کشک صادراتی در ایران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است. این استان توانسته است انواع کشک با تنوع طرح را به بازارهای صادراتی ارائه دهد. بعد از عرضه کشک مایع و خشک با برند های گوناگون حجم وسیعی از صادرات مواد لبنی ب هاین محصول اختصاص داده شده است.

    بهترین کشک صادراتی

    فروش اینترنتی و راحتی خرید کشک توسط مشتری یکی از عوامل مهمی بوده که در رونق صادرات بسیار مهم بوده است.

    اطمینان از تامین کننده اینترنتی و یا خرید مستقیم از این مجموعه باعث شده که معاملات کشک صرفه بیشتری برای خریداران عمده کشک در بخش داخلی و صادراتی به همراه داشته باشد.

    شرکت واردات و صادرات کشک گرد

    فروش کشک فله و گرمی و خریداران کشک گرد محدود به ایران نمی باشند. این محصول به روش های دیگری، البته نه به کیفیت کشک ایران در کشورهای همسایه تولید می شود. اما بزرگترین تولید کننده کشک به این شکل، در جهان ایران می باشد. ما دست به تولید کشک های پذیرایی صادراتی زده ایم که در ایران و خارج از کشور طرفداران زیادی دارد.

    انواع کشک بسته بندی صادراتی

    1. کشک فله ای
    2. کشک فله پذیرایی
    3. کشک وکیوم شده
    4. کشک وکیوم پذیرایی
    5. کشک استندی
    6. و …

    فروش کشک فله گرد اینترنتی و انواع ان با مناسب ترین قیمت

    در صورت احتیاج به انواع کشک با قیمت ارزان برای خرید عمده، می توانید با ما در تماس باشید. برای اطلاع از نحوه خرید و فروش و همچنین آگاهی یافتن از قیمت هر نمونه محصول انتخابی خود با مشاورین کشکینولند و کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و راهنمای های لازم را جویا شوید. سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.

    فعالیت های گسترده کشکینولند و تنوع محصولی این مجموعه در فروش اینترنتی با قیمت های مناسب و بهترین کیفیت باعث شده که این محصولات را به سراسر ایران و جهان ارسال نماید. اقسام کشک عمده را در کمترین زمان ممکن از طریق باربری های خود و یا به درخواست خود مشتری با هزینه ای کمتر ارسال سراسری داشته باشد.

    کشک صادراتی

    خلاصه کلام:

    کشک به دو صورت خشک و مایع و به دو شکل فله و وکیومی راهی بازار می گردد. فروش کشک فله نسبت به نمونه گرمی رایج تر است. دلیل آن را می توان قیمت پایین تر کشک های فله دانست.

    کشکینولند یکی از بزرگترین مجموعه های عرضه مستقیم بهترین کشک و قره قروت در ایران است. فروش صادراتی کشک توسط مشاوران فروش در این مجموعه در حجم بالایی صورت می گیرد.

    کشک تنقلاتی مشهد و کشک خالص اصفهان توسط این مجموعه عرضه می شود. نمونه گرد، دورنگ و رشته پر فروش ترین نمونه های کشک تنقلاتی هستند.

    کشک خشک فله، کشک مایع فله و پودر کشک فله از نمونه محصولاتی است که ما راهی بازار کرده ایم. کشک خشک وکیومی ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی نیز از دیگر محصولات ما می باشد.

    سوالات متداول:

    • انواع کشک مایع شما کدامند؟

    انواع کشک مایع کشکینولند به شرح زیر است:

    1. کشک ۴۵۰ گرمی پاکتی
    2. کشک ۷۰۰ گزمی پاکتی
    3. کشک ۹۰۰ گرمی پاکتی
    4. کشک ۱ کیلویی پاکتی
    5. کشک ۶ و ۱۰ کیلویی فله پاکتی
    6. کشک ۲۸۰ گرم شیشه ای
    7. کشک ۵۰۰ گرم شیشه ای
    8. کشک ۷۰۰ گرم شیشه ای
    9. کشک ۱ و ۲ کیلویی دبه ای

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای