کشک خرم

کارخانه تولید کشک مایع بهداشتی

  • کشک مایع بهداشتی فرآورده ای است که در کارگاه های صنعتی از شیر  تهیه می شود. ارزش غذایی این محصول بسیار بالا بوده و در دسته ی فراورده دامی قرار می گیرد. این کشک کاربرد های زیادی داشته و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه تولیدی کشک سنتی در تلاش است تا بتواند این محصول را با مرغوب ترین کیفیت و همچنین بهترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه کند.

    کشک مایع 450 گرمی

    صادرات کشک سنتی پاستوریزه اعلا

    قیمت کشک

    در کارخانه کشک مایع صادراتی اعلا این خوراکی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه می‌ شود. به همین دلیل کشک ها دارای کیفیت بالا و طعم بی نظیر می باشد. شما می توانید از این نمایندگی، این خوراکی را هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای خریداری نمایید.

    نوع فله ای آن به دلیل نداشتن بسته‌ بندی از قیمت مناسب تری برخوردار می‌ باشد. در این مرکز فروش این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده، و با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می شود.

    در مرکز فروش انواع کشک مایع عرضه بهترین کشک مایع صادراتی اعلا با قیمتی مناسب موجب شده که این محصولات جزء پرطرفدارترین نوع کشک ها  باشند. کشک های مایع صادراتی از بهترین کشک ها  می باشند که دارای عطر و طعم عالی و دلنشین بوده و از خواص بسیار زیادی برخوردار هستند.

    خرید عمده این کشک ها توسط برخی نمایندگی های محصولات صورت می گیرد. که این افراد پس از خرید عمده کشک  آنها را در فروشگاه‌ های خود به صورت جزئی به فروش می رساند. دلیل خرید عمده محصولات توسط برخی نمایندگان سودی است که پس از فروش جزئی آن به دست می آورند.

    در مرکز فروش انواع کشک

    همچنین فروش این محصولات با تخفیفات ویژه موجب شده که مشتریان زیادی برای خرید این محصولات جذب شوند. شما می توانید انواع مختلف کشک مایع و خشک را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی خریداری نمایید. این خوراکی‌ ها در بسته‌ بندی‌ هایی با زن های متفاوت و متنوعی در بازار موجود می باشند.

    شما با توجه به مقدار نیاز خود می توانید آن را خریداری نمایید. تولید این کشک  ها تماما توسط دستگاه های مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می‌ شود. بنابراین این محصولات از لحاظ بهداشتی بودن نیز کاملا قابل اطمینان می باشند.

    خرید کشک مایع شیشه ای

    کشک پاستوریزه

     کشک ماده اصلی مورد نیاز ما است. شیر اصلی ترین ماده برای تولید کشک سنتی می باشد. از لحاظ ارزش غذایی در گروه فراورده دامی قرار می گیرد. عرضه کشک سابیده به صورت کیلویی و بسته بندی انجام می شود. برای صادرات کشک سابیده، بسته بندی با کیفیت و زیبا حائز اهمیت است. برای بسته بندی کشک مایع باید از شیشه های  مخصوص مواد غذایی با پوشش سفید استفاده کرد. این شیشه ها ها باید به گونه ای باشند که قابل حمل و نقل بوده و رطوبت و حشرات نتوانند به آن نفوذ کنند.

    امتیاز شما به این مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای